Gjest Alterego666 Skrevet 25. juni 2019 #21 Skrevet 25. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Typisk kg 😂 Anonymkode: 6cd92...092 Alternativt: KG-satire.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #22 Skrevet 26. juni 2019 Så mye rare bekymringer i verden 🙈 mannen min har ofte erigert penis om natta og morgen. Det er jo bare sykt deilig og vipps så er jeg våt som ei vannsklie og utnytter situasjonen 🙂 Anonymkode: 70a76...c02 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #23 Skrevet 26. juni 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel. Du som var sjokkert over min manglende kunnskap om erigerte peniser... Å google mannlig anatomi er ikke på topp ift prioriteringene mine... Jeg er kjent med at menn får ereksjon i det de våkner, men ikke at den var så «klar» da han sov. Hvis du ikke hadde vært så sjokkert, hadde du lagt merke til at jeg kalte ham kjæresten min. Sannsynligheten for at han er far til ungene, er vel temmelig lav da, tror du ikke? Jeg har to langvarige forhold bak meg, og merket lite til de i de forholdene. Denne mannen er annerledes, så jeg var litt nysgjerrig på hvordan andre menn opplevde det. Anonymkode: afc30...566 Det du mener er at du egentlig ikke er interessert i svar. Er du en ignorant? Alle som har bidratt i denne tråden bør legge merke til at du egentlig ikke vil ha svar. Hvorfor poste tråden overhode? Anonymkode: 164c7...6ba 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #24 Skrevet 26. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Så mye rare bekymringer i verden 🙈 mannen min har ofte erigert penis om natta og morgen. Det er jo bare sykt deilig og vipps så er jeg våt som ei vannsklie og utnytter situasjonen 🙂 Anonymkode: 70a76...c02 Vannsklie. Jaay, det hørtes gøy og vått ut😂😂🏄♂️💦💦 Anonymkode: 48668...fed
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #25 Skrevet 26. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Så mye rare bekymringer i verden 🙈 mannen min har ofte erigert penis om natta og morgen. Det er jo bare sykt deilig og vipps så er jeg våt som ei vannsklie og utnytter situasjonen 🙂 Anonymkode: 70a76...c02 Å utføre seksuelle handlinger på folk som sover kalles for voldtekt. I fengsel med deg. Anonymkode: cc7d0...545 1
jackdaniel Skrevet 26. juni 2019 #26 Skrevet 26. juni 2019 Helt normalt, som tidligere skrevet så er det vedlikeholdsereksjon for å opprettholde evnen til å få ereksjon. Eksen min lurte også på hva jeg drømte da vi flyttet sammen, hun var veldig fasinert av dette:). Når vi snakket om det så fleipet jeg med at det er bare å forsyne seg når som helst. Etter det så våknet jeg veldig ofte av bj eller hun sittende på meg.... 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #27 Skrevet 26. juni 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å utføre seksuelle handlinger på folk som sover kalles for voldtekt. I fengsel med deg. Anonymkode: cc7d0...545 La mannen hennes avgjøre det. Ikke du. Anonymkode: 164c7...6ba
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #28 Skrevet 26. juni 2019 @jackdaniel 😍 Dette hørtes veldig bra ut. Han ble som sagt veldig glad over å bli vekt, og vi sov godt etterpå... Jeg skal spørre ham i morgen om det bare er å forsyne seg da jeg oppdager det. Takk til dere som har seriøse og hyggelige svar 😁😊 Anonymkode: afc30...566
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #29 Skrevet 26. juni 2019 På 25.6.2019 den 21.49, AnonymBruker skrev: Vel. Du som var sjokkert over min manglende kunnskap om erigerte peniser... Å google mannlig anatomi er ikke på topp ift prioriteringene mine... Jeg er kjent med at menn får ereksjon i det de våkner, men ikke at den var så «klar» da han sov. Hvis du ikke hadde vært så sjokkert, hadde du lagt merke til at jeg kalte ham kjæresten min. Sannsynligheten for at han er far til ungene, er vel temmelig lav da, tror du ikke? Jeg har to langvarige forhold bak meg, og merket lite til de i de forholdene. Denne mannen er annerledes, så jeg var litt nysgjerrig på hvordan andre menn opplevde det. Anonymkode: afc30...566 Herregud. Anonymkode: c2cf9...0d8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #30 Skrevet 27. juni 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Å utføre seksuelle handlinger på folk som sover kalles for voldtekt. I fengsel med deg. Anonymkode: cc7d0...545 Vi har vært sammen i ni år og drevet slik hele tiden så tror vi skal klare oss uten anmeldelser 🙂 Anonymkode: 70a76...c02 2
Geojak Skrevet 27. juni 2019 #31 Skrevet 27. juni 2019 Våkner noen ganger om natta og den står til værs , hard og bankende, tar tid før den slapper av igjen. hadde kona mi vekket meg med å «forgripe» seg på min nattlige ereksjon, hadde jeg bare satt pris på det, for en fantastisk måte å bli vekket opp på 😍 Jeg hadde på ingen måte sett på det som voldtekt, men det er meg, samme behøver jo ikke gjelde for alle andre 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå