AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Min kjæreste sover her en del, og i dag tidlig våknet jeg mens han sov fremdeles. Han elsker å ligge inntil meg hele natten, og tidlig i dag tidlig, så var hans mini me superklar selv om han sov. 1. Er dette vanlig? 2. Kan han ha drømt noe? 3. Kan nærheten til meg ha noe å si? Jeg spurte ham, og han sa til meg at det var meg som gjorde det, at jeg var nær. Anonymkode: afc30...566
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Helt vanlig. Ikke uvanlig at menn har erigert penis flere ganger gjennom søvnsyklusene. Anonymkode: 884fd...139 6
solmåneogstjerner Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 Helt normalt å ha morrabrød. Trenger ikke å bety at han har tenkt på eller drømt om noe spesielt. Nærheten kan ha noe å si, men jeg gjetter på at han har det uansett om du er der eller ikke 10
Gjest Juks Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 Helt normalt, og skjer alle menn. Ereksjonen kan vare i timesvis. Trenger ikke være tilknyttet en drøm. Det skjer likefort når man sover alene som sammen med andre, det kan ha liten eller ingen sammenheng at du også lå der.
Illuminatum Skrevet 25. juni 2019 #6 Skrevet 25. juni 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min kjæreste sover her en del, og i dag tidlig våknet jeg mens han sov fremdeles. Han elsker å ligge inntil meg hele natten, og tidlig i dag tidlig, så var hans mini me superklar selv om han sov. 1. Er dette vanlig? 2. Kan han ha drømt noe? 3. Kan nærheten til meg ha noe å si? Jeg spurte ham, og han sa til meg at det var meg som gjorde det, at jeg var nær. Anonymkode: afc30...566 Alle menn har errigert penis flere ganger om natten uansett om du er borte i den eller ikke. 3
FrankDrebin Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 Helt normalt for alle menn, uavhengig av hva som evt. drømmes om. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #8 Skrevet 25. juni 2019 Dette er vedlikeholds ereksjon. Du skal være mer bekymret om han ikke har det. Da vil penis på noen måneder krympe med 1-3 cm. Manglende nattlig ereksjon og morrabrød er indikator på at noe er galt fatt med mannen. Da lærte du noe nytt TS. 23/18 over og ut. Anonymkode: 164c7...6ba 2
Gjest Paramount Skrevet 25. juni 2019 #9 Skrevet 25. juni 2019 Jeg vil si ja til alle punktene. Jeg er ganske sikker på at det har en virkning at dere ligger tett sammen. Dersom jeg legger meg tett inntil henne får jeg omtrent alltid ereksjon med det samme. Selv om det ikke var "hensikten". En sjelden gang i blant må jeg legge hånden mellom benene hennes for å få ereksjon, og da er reaksjonen garantert. Skal ikke utelukke at hendene vandrer litt i søvne heller, det er fort gjort .
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #10 Skrevet 25. juni 2019 Be han slutte med det umiddelbart, ellers anmelder du han. Respektløst av han å drive å vifte rundt med vederslyggligheten i nærheten av andre. Anonymkode: 074a8...b87 9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #11 Skrevet 25. juni 2019 Jeg bare lurer på hvordan man kan ligge tett i tett hele natta? Javisst, det er koselig de første 5 minuttene, og så kommer varmen. Anonymkode: 7d814...993 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #12 Skrevet 25. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dump han Anonymkode: edcd9...143 Typisk kg 😂 Anonymkode: 6cd92...092 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #13 Skrevet 25. juni 2019 Han får ereksjon hvis han ser meg naken i våken tilstand. For eksempel hvis vi dusjer sammen. Dvs før han tar på meg. Hvis jeg ligger på magen og han ser rumpa mi (med og uten klær). I går satt vi bare i sofaen og slappet av, og han lurte på om ungene sov. Klokka var da 18. 😂. Ift det å sove tett. Det er han som kryper inntil meg, og vi bruker en dyne. Helt greit for meg, og et bevis på at han er glad i meg. Forøvrig, så likte han å bli vekt 0400 i dag tidlig. 😁. Takk for svar 😘 Anonymkode: afc30...566 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #14 Skrevet 25. juni 2019 Jeg våkner gjerne 2-3 ganger hver natt med en kjempekjepp....i blant våkner jeg av at dama glir ned på den og legger seg oppå meg. Da vet jeg at dette blir en deilig dag. Anonymkode: 0ee29...ff7 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #16 Skrevet 25. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dump han Anonymkode: edcd9...143 Definitivt. Sexuell uønsket atferd på sitt groveste. Dump og anmeld han. Anonymkode: d85be...e62 5
K.B. Skrevet 25. juni 2019 #17 Skrevet 25. juni 2019 Helt vanlig, kan skje mange ganger iløpet av en natt. Ikke uvanlig å våkne med ereksjon, eller "mårrabrød" som det så fint heter.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #18 Skrevet 25. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I går satt vi bare i sofaen og slappet av, og han lurte på om ungene sov. Klokka var da 18. 😂. Ift det å sove tett. Det er han som kryper inntil meg, og vi bruker en dyne. Helt greit for meg, og et bevis på at han er glad i meg. Forøvrig, så likte han å bli vekt 0400 i dag tidlig. 😁. Takk for svar 😘 Anonymkode: afc30...566 Dere har unger? Så dere er altså voksne og har vært det noen år? Beklager, ikke meninga å være frekk. Ble bare litt sjokkert over at ei voksen dame ikke vet sånne helt elementære ting om mannlig anatomi. Var helt sikker på at du var rundt 16 år, jeg. Man lærer vel dette på seksualundervisnings i skolen? Eller ved egen nysgjerrighet når man googler og leser om sånt? Men..hvordan kan du ha unngått å ha merka dette før i løpet av flere år hvor du har sovet sammen med en mann/menn? Igjen, mener ikke å være frekk..er bare..så overraska. Anonymkode: b8ece...741 17
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #19 Skrevet 25. juni 2019 Alle menn får ereksjon i søvne hver eneste natt. Opptil flere ganger. Dersom man IKKE får det, så er det noe galt, og man burde gå til legen. Anonymkode: b7ed2...85d 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #20 Skrevet 25. juni 2019 Vel. Du som var sjokkert over min manglende kunnskap om erigerte peniser... Å google mannlig anatomi er ikke på topp ift prioriteringene mine... Jeg er kjent med at menn får ereksjon i det de våkner, men ikke at den var så «klar» da han sov. Hvis du ikke hadde vært så sjokkert, hadde du lagt merke til at jeg kalte ham kjæresten min. Sannsynligheten for at han er far til ungene, er vel temmelig lav da, tror du ikke? Jeg har to langvarige forhold bak meg, og merket lite til de i de forholdene. Denne mannen er annerledes, så jeg var litt nysgjerrig på hvordan andre menn opplevde det. Anonymkode: afc30...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå