Gå til innhold

brudepiker og blomster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal gifte oss i juli, og ha to brudepiker som er 14 år gamle. Trenger litt tips om hva slags blomster de kan ha. Skal ha enkle grønne kjoler begge to. Min brudebukett skal gå i hvite roser. Noen som har bilder eller forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan jo ha en enklere "miniatyr" av det du har?

Var innom en blomsterbutikk i helgen, og der viste de frem foto fra blomster de hadde laget. De laget ofte brudgommens knapphullsbomst til en miniatyr lik brudebuketten, og også mindre varianter til brudepiker. De var utrolig flotte.

Eller hva med bare et par enkle hvite roser? (en eller tre hver?)

Gjest gjest1
Skrevet

Er det veldig vanleg at brudepikene har bukettar? Hmm.. Hadde ikkje tenkt på det før eg..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Våre brudepiker skal ha en enklere utgave av min, for jeg syns det blir litt feil å ha noe annet til de.

Skrevet

Du skal jo gifte deg i juli (en veldig bra dato forresten... :ler: ), og da er det jo masse ville blomster som går an å bruke. Spørs jo selvsagt litt på stilen dere skal ha i bryllupet da, men markblomster kan være veldig fint (søtt). Markblomster holder gjerne ikke så lenge, men det er vel kun i kirken de trenger å holde seg...

Skrevet

våre skal nok ha kurver med roseblad som de skal spre ut foran meg og pappa. Men vi skal jo ha bryllupet utendørs da så kirkas regler stopper ikke oss...

Skrevet

Vår brudepike skal ha en liten utgave av min bukett :P

Skrevet
Vår brudepike skal ha en liten utgave av min bukett :P

Samme her!

Tror jeg lander på en bukett med hvite orkideer og blå riddersporer, og da skal i tilfelle brudepikene ha en stor orkidee hver.

Gjest Gjesta
Skrevet

Min lille brudepike hadde en nesten-kopi av min, brudesvennen hadde en minicorsage i samme stil, mens min store brudepike hadde de to små barna, en i hver hånd.

Gjest MrsL
Skrevet

Vår brudepike på 5 år hadde en enkel calla i hånden. Pyntet med lilla glassommerfugl. Jeg hadde 5 calla som brudebukett

Skrevet

mine hadde en rød rose

(desverre døde den ene rosen rett før alt skulle starte :-? )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...