Kasier Skrevet 25. juni 2019 #1 Del Skrevet 25. juni 2019 Jeg er ei dame i 40 årene som ikke har noen venninner. Vi som par har flere vennepar som vi finner på ting med; vennemiddager, fjellturer, fester osv. Men alle damene i disse parene, har andre nære venninner, så det er ikke slik at jeg kan finne på noe med de alene. Det er ikke meg de ringer for å høre om vi skal ta en tur på kafé, gå en tur, dra på jenteturer, osv. Og når jeg spør, så er de stort sett opptatt. Jeg føler meg veldig ensom på vennefronten. Jeg har en fantastisk mann og en flott familie, det er ikke det. Men det er litt sårt å ikke ha noen venninner å prate med, gå tur med, dra på kafé med osv. Derfor prøver jeg meg her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 25. juni 2019 #2 Del Skrevet 25. juni 2019 Skriv hvor du bor, så får du kanskje forespørsler. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 25. juni 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juni 2019 Jeg bor på Østlandet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viksa Skrevet 11. august 2019 #4 Del Skrevet 11. august 2019 Hei!😊 Hvor på Østlandet er det du bor da? Jeg er i 40-årene og er innflytter på indre Østlandet og kunne godt tenke meg noen venninner her. Send meg ei melding om det høres interessant ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novembergirl Skrevet 14. oktober 2019 #5 Del Skrevet 14. oktober 2019 Hei, Jeg bor også på Østlandet, i nærheten av Drammen. Holder du til langt unna? Send meg gjerne en melding:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dompapp Skrevet 8. mars 2020 #6 Del Skrevet 8. mars 2020 Hei ,jeg bor også på Østlandet og venner vil jo være hyggelig å få . Er sist i 40 årene. Send gjerne en melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå