AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Hei! Jeg har fått en utfordring av sjefen min som skal gjennomføres i morgen. Jeg er sykepleierstudent og skal dosere medisiner for hele uka på sykehjemmet. Selve doseringen fungerer utmerket og uten feil. Problemet er tidspress og mye støy på medisinrommet da det kommer leger osv på avdelingen den dagen og jeg må derfor også si til legene at «nå trenger jeg legemiddellista slik at jeg får gjort min jobb». Problemet er da ofte at legene også trenger legemiddellista for å gjøre sin jobb, på samme tidspunkt som meg. Legen respekterer de sykepleierene han kjenner, men redd han ikke skal ha samme respekt for meg da jeg bare er en ung student.. hvordan kan jeg «eie» situasjonen og stå på mitt? Trenger motivasjon og gode ord😬 Anonymkode: 28bb0...c14
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Du har helt feil innstilling, det handler ikke om å eie situassjonen og stå på ditt. Det handler om å samarbeide så begge får gjort jobben sin. Anonymkode: 5bd66...412
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har fått en utfordring av sjefen min som skal gjennomføres i morgen. Jeg er sykepleierstudent og skal dosere medisiner for hele uka på sykehjemmet. Selve doseringen fungerer utmerket og uten feil. Problemet er tidspress og mye støy på medisinrommet da det kommer leger osv på avdelingen den dagen og jeg må derfor også si til legene at «nå trenger jeg legemiddellista slik at jeg får gjort min jobb». Problemet er da ofte at legene også trenger legemiddellista for å gjøre sin jobb, på samme tidspunkt som meg. Legen respekterer de sykepleierene han kjenner, men redd han ikke skal ha samme respekt for meg da jeg bare er en ung student.. hvordan kan jeg «eie» situasjonen og stå på mitt? Trenger motivasjon og gode ord😬 Anonymkode: 28bb0...c14 Ta bilde av legemiddelista på tlf eller rett og slett kopiere den... så har alle det de trenger... ? Anonymkode: bdbe1...7a7 1
Gjest Juks Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 Du får svare: "Bare ta den du, for jeg klarer å utføre jobben min fint uten den" .... Også tar du fram en kopi når han er gått ut derifra ... 😅
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 Bare vær direkte. Si, jeg må ha lista en liten stund nå, så får jeg gjort det jeg skal. Sier fra så snart jeg er ferdig. Anonymkode: e7d62...e29
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #6 Skrevet 25. juni 2019 og når ts tar frem kopi og trufer frem "jeg skal ha", så vil jo alt måtte endres når legen omsider får tak i legemiddellistene og endrer medisinser og dosering. Derfor; s a m a r b e i d. Anonymkode: 5bd66...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå