AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Hei! Jeg har fått en utfordring av sjefen min som skal gjennomføres i morgen. Jeg er sykepleierstudent og skal dosere medisiner for hele uka på sykehjemmet. Selve doseringen fungerer utmerket og uten feil. Problemet er tidspress og mye støy på medisinrommet da det kommer leger osv på avdelingen den dagen og jeg må derfor også si til legene at «nå trenger jeg legemiddellista slik at jeg får gjort min jobb». Problemet er da ofte at legene også trenger legemiddellista for å gjøre sin jobb, på samme tidspunkt som meg. Legen respekterer de sykepleierene han kjenner, men redd han ikke skal ha samme respekt for meg da jeg bare er en ung student.. hvordan kan jeg «eie» situasjonen og stå på mitt? Trenger motivasjon og gode ord😬 Anonymkode: 28bb0...c14
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Du har helt feil innstilling, det handler ikke om å eie situassjonen og stå på ditt. Det handler om å samarbeide så begge får gjort jobben sin. Anonymkode: 5bd66...412