AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Som aldri har hatt det vanskelig: verken psykisk, fysisk, i familien, på jobben, blant venner? Anonymkode: fe7ac...5e5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Jepp:-). Har ikke og har heller ikke hatt problemer av betydning som jeg kan huske:-) Anonymkode: 2fa53...28c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp:-). Har ikke og har heller ikke hatt problemer av betydning som jeg kan huske:-) Anonymkode: 2fa53...28c Virkelig? Anonymkode: fe7ac...5e5
ikkegrei Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 Nei, tror alle har sine problemer i større og mindre grad. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp:-). Har ikke og har heller ikke hatt problemer av betydning som jeg kan huske:-) Anonymkode: 2fa53...28c Hva er din definisjon av problemer? Anonymkode: e4b4f...b24 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #6 Skrevet 25. juni 2019 Nei det tror jeg ikke. Noen oppfatter kanskje ikke problemene på samme måte da. Anonymkode: 3e684...071 2
mammahjarte Skrevet 26. juni 2019 #7 Skrevet 26. juni 2019 Det finnest sikkert folk som har hatt det generelt ganske fint. Ikkje alle problemer er belastende!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #8 Skrevet 26. juni 2019 Jeg har hatt masse problemer med de tingene du tar opp. Men så har man jo det man kaller for "first world problems", og det viser at det ligger litt i menneskets natur at uansett hvor bra og problemfritt man egentlig har det, så finner man likevel et nytt, mindre problem som man fokuserer på. Det er vel slik at dess mindre problemer man har, dess lavere blir terskelen for hvor man setter grensen mellom et problem og en bagatell. Man kommer seg derfor aldri til bunns i problemlisten fordi den er uendelig lang med bagateller som blir til nye first world problemer. Anonymkode: c2c12...d18 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #9 Skrevet 26. juni 2019 Det kommer jo litt an på hva man definerer som problemer. Regner man inn ting av typen bilen starter ikke en iskald januardag eller fikk omgangssyke to ganger i løpet av fem år, så har jo selvfølgelig alle sitt å stri med. Men, ja, det finnes mennesker livet går veldig fint for, og hun jeg tenker på i dette tilfellet er ei svært åpen dame - hun sier hun aldri har opplevd noen krise i livet: Barndommen var en drøm, hun har vært sammen med samme mann i 35 år og de er fremdeles forelska, de 3 barna har de fått "bare ved å vaske trusene sammen" (altså veldig lett), barna har skikket seg bra og i dag har hun 4 flotte barnebarn hun forguder. Hun og mannen har aldri vært arbeidsledige, de har meget solid økonomi, noe som muliggjør hytte, båt, flott og moderne hus og mange utenlandsferier i løpet av et år. Hun har en stor venninnegjeng der alle stiller veldig opp for hverandre, 2 hunder som er "reservebarna", jernhelse, et utseende som egentlig bare blir flottere og flottere. (Hun har mistet begge sine foreldre, da, men det er ikke uvanlig når man er i slutten av 50-årene). Nå kan så klart livet endre seg for henne også, men per i dag sier hun at hun alltid, hver eneste dag, har følt seg svært lykkelig. Jeg tror henne. Anonymkode: fcdff...f7a
Daria Skrevet 26. juni 2019 #10 Skrevet 26. juni 2019 Alle har nok noe, men noen glir lettere gjennom livet enn andre. Hva som er et problem og en utfordring varierer jo også fra person til person, man har forskjellig utgangspunkt for å håndtere ting,og forskjellige ressurser å håndtere det med. En persons altoverskyggende, livsendrende problem kan være en annens lett ubehagelige bagatell. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #11 Skrevet 26. juni 2019 På 25.6.2019 den 14.56, AnonymBruker skrev: Hva er din definisjon av problemer? Anonymkode: e4b4f...b24 Noe som plager meg over tid eller noe som gjør negativt inntrykk på meg. Har 99% cruiset gjennom livet hittil:-) Anonymkode: 2fa53...28c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #12 Skrevet 26. juni 2019 På 25.6.2019 den 14.50, AnonymBruker skrev: Virkelig? Anonymkode: fe7ac...5e5 Jepp:-) Anonymkode: 2fa53...28c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå