AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Jeg ikke veldig pen eller fin. Har en venninne som er veldig pen og bra kropp. Menn faller for henne. Store pupper har hun og. Er vi på byen sammen, så får hun mye oppmerksomhet fra menn. Men så fort en mann viser meg interesse, så blir hun sjalu?? Da skal plutselig hun være med i samtalen vår og være midtpunktet. Jeg er sjenert, men hun veldig sosial og snakker mye. Hun overkjører meg og er så slitsomt. Så blir han jeg pratet med mer interessert i henne. Hun kler seg ofte med dyp utringning men jeg har små pupper Jeg har nå begynt å date og hun ble paff da jeg fortalte det. Akkurat som det er rart en mann vil date meg liksom, siden jeg ikke er særlig pen. Hun lurte veldig på hvem han var.. nå har hun plutselig begynt å henge med han?? Da jeg spurte om hvorfor, så sa hun at de har visst gått på VGS sammen og var gamle venner? Hun synes det er såå hyggelig å få kontakt med han igjen. Rart at det skjer akkurat nå da Orker snart ikke mer. Hvorfor må hun hive seg etter menn som liker meg? Hun kan jo få hvem hun vil! Anonymkode: 45d4b...9ca
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Jeg har spurt om hvorfor hun gjør sånn, men får liksom ikke noe ordentlig svar. Men slitsomt er det Ts Anonymkode: 45d4b...9ca
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 "Å kunne få hvem man vil" henspeiler ofte på et utspjåket ytre, ikke hva slags person dette egentlig er. Anonymkode: 24456...92b 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 Og dette kvinnemenneske er du venn med??? Dette er tydeligvis ei usikker jente som spiller alt hun har på utseendet og bare må vise ovenfor alle at hun er den menn helst vil ha Stakkars menneske. Jeg ville ha kuttet ut henne.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 41 minutter siden, Mysticgirl skrev: Og dette kvinnemenneske er du venn med??? Dette er tydeligvis ei usikker jente som spiller alt hun har på utseendet og bare må vise ovenfor alle at hun er den menn helst vil ha Stakkars menneske. Jeg ville ha kuttet ut henne. Ja, du har vel rett. Hun elsker å få oppmerksomhet og være midtpunktet. Blir nesten sur om andre får oppmerksomhet. Fryktelig slitsomt når hun prøver å snappe vekk de få mennene som viser meg interesse. 🙄 synes det er så unødvendig når hun har flere menn etter seg allerede. Ts Anonymkode: 45d4b...9ca
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #6 Skrevet 25. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ikke veldig pen eller fin. Har en venninne som er veldig pen og bra kropp. Menn faller for henne. Store pupper har hun og. Er vi på byen sammen, så får hun mye oppmerksomhet fra menn. Men så fort en mann viser meg interesse, så blir hun sjalu?? Da skal plutselig hun være med i samtalen vår og være midtpunktet. Jeg er sjenert, men hun veldig sosial og snakker mye. Hun overkjører meg og er så slitsomt. Så blir han jeg pratet med mer interessert i henne. Hun kler seg ofte med dyp utringning men jeg har små pupper Jeg har nå begynt å date og hun ble paff da jeg fortalte det. Akkurat som det er rart en mann vil date meg liksom, siden jeg ikke er særlig pen. Hun lurte veldig på hvem han var.. nå har hun plutselig begynt å henge med han?? Da jeg spurte om hvorfor, så sa hun at de har visst gått på VGS sammen og var gamle venner? Hun synes det er såå hyggelig å få kontakt med han igjen. Rart at det skjer akkurat nå da Orker snart ikke mer. Hvorfor må hun hive seg etter menn som liker meg? Hun kan jo få hvem hun vil! Anonymkode: 45d4b...9ca I fremtiden ville jeg ikke sagt et ord til henne om at du dater, og om hun får vite det så ville jeg ivertfall ikke sagt hvem det er eller vist bilde. Hadde hun spurt hvorfor så hadde jeg sagt at jeg ønsker holde deg for meg selv akkuratt nå, at dere har det så fint og du ikke vil dele gleden enda. Anonymkode: 9e119...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 Er hennes navn Jolene? Anonymkode: 5a959...ef0 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #8 Skrevet 25. juni 2019 Denne "venninnen" din er ingen god venninne. Hun høres ut som en person som setter seg selv først og er egoistisk. Hadde hun brydd seg om deg så hadde hun visst hensyn og vært glad på dine vegne og ikke ødelagt for deg med å sabotere på denne måten...desv så er menn veldig dumme og lar seg lure trill rundt av en troll av en dame bare hun har et pent utseende... Anonymkode: 506f1...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #9 Skrevet 25. juni 2019 Høres ut som en narssissist. Ikke noen du bør være venn med. Anonymkode: 4624d...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #10 Skrevet 25. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er hennes navn Jolene? Anonymkode: 5a959...ef0 Ja, hvordan visste du det? 🙂 Anonymkode: 45d4b...9ca 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå