hocane Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 (endret) Forstår ikke hvorfor folk er så negative til dette. Alt det vil gjøre er å gjøre kvinnesporten bedre og få det nærmere menn i form av kvalitet. Du vil få tennisspillere som server hardere, friidrettsutøvere som kaster lengre og løper fortere etc. Nye verdensrekorder vil bli satt på kvinnesiden og kvaliteten og interessen generelt vil øke. Tanker? Endret 25. juni 2019 av hocane 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Har du funnet noe nytt på kvinner mot menn nå. Anonymkode: 9a9dc...a75 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 Kvalitet? Så overkroppsstyrke og generelt større muskelmasse betyr mer kvalitet? Det heter flaks og naturlighet. Kvalitet handler som oftest om teknikk, stil, kreativitet, etc. Anonymkode: 9a9dc...a75
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvalitet? Så overkroppsstyrke og generelt større muskelmasse betyr mer kvalitet? Det heter flaks og naturlighet. Kvalitet handler som oftest om teknikk, stil, kreativitet, etc. Anonymkode: 9a9dc...a75 Toppidrett handler hovedsakelig om gode gener, så kommer de andre innøvde ferdighetene i ettertid. Anonymkode: 34d67...913
AlkoMann Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 Transer er vel regnet som et tredje kjønn. I noen land er el det allerede innført et tredje kjønn i passet . Da burde vel transer konkurrere mot andre transer eller hva ? 1
hocane Skrevet 25. juni 2019 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2019 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så overkroppsstyrke og generelt større muskelmasse betyr mer kvalitet? I mange idretter ja. Gjør at menn server hardere i i tennis og skyter hardere i håndball. Denne videoen er et godt eksempel på hvor stor forskjellen er i tennis mellom kvinner og menn: Endret 25. juni 2019 av hocane 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 1 time siden, hocane skrev: Forstår ikke hvorfor folk er så negative til dette. Alt det vil gjøre er å gjøre kvinnesporten bedre og få det nærmere menn i form av kvalitet. Du vil få tennisspillere som server hardere, friidrettsutøvere som kaster lengre og løper fortere etc. Nye verdensrekorder vil bli satt på kvinnesiden og kvaliteten og interessen generelt vil øke. Tanker? Kvinner vil aldri uansett hvor mye de trener greie å konkurrere og vinne mot en topp trent mann, Anonymkode: 22737...fd1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #8 Skrevet 25. juni 2019 Om ikke bedre, så i hvert fall morsommere. Ja til flere transer på banen! Anonymkode: 02d11...b46
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #9 Skrevet 25. juni 2019 1 time siden, AlkoMann skrev: Transer er vel regnet som et tredje kjønn. I noen land er el det allerede innført et tredje kjønn i passet . Da burde vel transer konkurrere mot andre transer eller hva ? Det er det jeg mener de burde, eller mot folk som er samme biologiske kjønn. Anonymkode: 22737...fd1
hocane Skrevet 25. juni 2019 Forfatter #10 Skrevet 25. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det jeg mener de burde, eller mot folk som er samme biologiske kjønn. Hadde ikke vært nok transer på en skole til å danne et skolelag. 1
Gjest hind Skrevet 25. juni 2019 #11 Skrevet 25. juni 2019 Så det du egentlig ønsker er å avvikle kvinneidrett? Kvinner vil jo ikke ha en sjanse til å hevde seg hvis de konkurrerer mot kvinner i mannskropper. Sikkert kjempemotiverende å aldri nå opp. Nei du, jeg tenker det er bra som det er.
hocane Skrevet 25. juni 2019 Forfatter #12 Skrevet 25. juni 2019 4 minutter siden, hind skrev: Kvinner vil jo ikke ha en sjanse til å hevde seg hvis de konkurrerer mot kvinner i mannskropper. Hvorfor generaliserer du? Selv om jeg hadde vært topptrent er jeg sikker på at Cesilia Brækhus lett kunne banket meg opp. Finnes mange menn der ute som er tynne som en stilk!
Gjest theTitanic Skrevet 25. juni 2019 #13 Skrevet 25. juni 2019 2 timer siden, hocane skrev: Forstår ikke hvorfor folk er så negative til dette. Alt det vil gjøre er å gjøre kvinnesporten bedre og få det nærmere menn i form av kvalitet. Du vil få tennisspillere som server hardere, friidrettsutøvere som kaster lengre og løper fortere etc. Nye verdensrekorder vil bli satt på kvinnesiden og kvaliteten og interessen generelt vil øke. Tanker? Nei. Kvinner og menn har forskjellig fysikk og derfor konkurrerer ikke kvinner og menn sammen. Kan transer delta i kvinneidrett så kan vi avskaffe det å ha forskjellige konkurranser for kvinner og menn med en gang. En transe har fordeler i fysiske konkurranser kontra en ekte kvinne. Derfor blir det ikke riktig. At transens følelser blir såret av dette er faktisk mindre viktig i forhold til den fysiske fordelen de vil ha fremfor de andre deltagerne i en konkurranse.
Gjest hind Skrevet 25. juni 2019 #14 Skrevet 25. juni 2019 1 minutt siden, hocane said: Hvorfor generaliserer du? Selv om jeg hadde vært topptrent er jeg sikker på at Cesilia Brækhus lett kunne banket meg opp. Finnes mange menn der ute som er tynne som en stilk! Så du tror det ville vært tynne og utrente transer som stilte i kvinneklassen? Der tror jeg du tar feil. Det vil bli de meget godt trente. De som ser sitt snitt til å hevde seg helt i toppen. Slike som har vært aktive i idretten også da de var gutter eller menn. Og siden du tror dette ville gjort kvinnesporten bedre, vil det da si at du faktisk tror det er viljen og treningsmengden til kvinnene som ikke er god nok siden de ikke hevder seg mot menn? Du trenger å lese deg litt opp på kvinnelig vs. mannlig muskelstyrke og testosteronets innvirkning på kroppen.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #15 Skrevet 25. juni 2019 5 minutter siden, hocane skrev: Hvorfor generaliserer du? Selv om jeg hadde vært topptrent er jeg sikker på at Cesilia Brækhus lett kunne banket meg opp. Finnes mange menn der ute som er tynne som en stilk! Jeg og min mann er omtrent like høye. Vi har lik vekt og forholdsvis likt trent. Han er nok litt liten og spinkel til mann og være, og derfor er vi ganske jevne. Men jeg klarer ikke å banke han opp. Han er meg fysisk overlegen. Jeg kan selvsagt benytte meg av utspekulerte skitne triks, men i styrke så har jeg ikke det som skal til. Anonymkode: f3223...30e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #16 Skrevet 25. juni 2019 9 minutter siden, hocane skrev: Hvorfor generaliserer du? Selv om jeg hadde vært topptrent er jeg sikker på at Cesilia Brækhus lett kunne banket meg opp. Finnes mange menn der ute som er tynne som en stilk! De som er tynne som en stilk, har heller ikke brukt timevis på å bygge muskler og ville nok ikke satse på toppidrett... Er det bare å ta på leppestift og skjørt for å nappe til seg en plass i kvinneidretten og så bli berømt? Anonymkode: f3223...30e
AlkoMann Skrevet 25. juni 2019 #17 Skrevet 25. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det jeg mener de burde, eller mot folk som er samme biologiske kjønn. Anonymkode: 22737...fd1 Det ironiske er at samtidig som har fått definert seg som det tredje kjønn , hevder de også at de er kvinner. Noe de faktisk ikke er. Kanskje mentalt, men i hvert fall ikke fysisk . Mann har også kvinner som ønsker å være menn. Disse har naturlig nok litt problemer der nede. De later som om de er menn . 1
TrekStar Skrevet 25. juni 2019 #18 Skrevet 25. juni 2019 Feil. En som er født mann, kan ikke ta en operasjon, bli en kvinne, og da konkurrere som en kvinne. Jeg vil kalle det juksing, akkurat som doping. Hvis transer vil konkurrere, så må dem konkurrere i det samme kjønnet som dem ble født som, eller så må det bli dannet en gren bare for transer. En gren for transmenn og en gren for transkvinner. Noe annet blir helt feil. Fornuften sier da det. 1
herzeleid Skrevet 26. juni 2019 #19 Skrevet 26. juni 2019 Det vil nok kunne heve nivået, men vil samtidig kunne føre til at alle de beste utøverne på kvinnesiden er biologiske menn, noe jeg vil tro på sikt vil gjøre det mindre interessant for kvinner å satse.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #20 Skrevet 26. juni 2019 Idretten ville jo ikke fylles av ekte transer, men av menn fra fattige land som ser dette som en vei ut av fattigdom. Anonymkode: b03fc...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå