AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 kjæresten min mottar mange snap fra en mor på skolen, som er moren til en venninne av datteren. Hun la han til på snap en gang de møttes for å leke, hun er gift og kjæresten var singel når hun la han til. Han har også sendt litt snap til henne før, da av datteren. De kjenner ikke hverandre veldig godt og vi henger ikke med de privat. Hun sender mange snap til min kjæreste, noe som jeg ikke liker. Jeg ville selv aldri sendt snap til noen av fedrene til sønnen min sine kompiser. Hun sender felles snap til andre også har vi funnet ut, men syns allikevel det er upassende og slitsomt. Kjæresten svarer henne ikke, så hvorfor fortsetter hun? Tror vel egentlig bare at hun er veldig oppmeksomhetssyk, sender snap av familie og ikke av henne. Men redd hun plutselig skal sende av seg selv til han. Syns det er upassende. Hva tenker dere? Er det frekt å slette henne på snap? Anonymkode: 251f7...421
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Ser ikke helt problemet jeg, hun sender jo ikke noe upassende? Mange som sender masse rart på snap uten en baktanke med det. Dette er en av grunnene til at jeg foretrekker å forholde meg til mødrene i klassen og ikke fedrene. Mange usikre damer der ute. Anonymkode: 16ec5...d62 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 Er forholdet deres ganske nytt? Eksen til kompisen til min samboer sender masse snap til samboer. Også bilder av seg selv. Liker og kommenterer absolutt alt samboer legger ut på facebook eller insta. Vet hun er singel, og jeg tror nesten hun er interessert i min samboer. Men det får så være, jeg føler meg ikke truet av henne på noen måte. Og vil samboer forlate meg og barna for henne, værsågod. Jeg vil ikke ha en som ikke vil ha meg uansett. Poenget er at jeg var også usikker i starten av vårt forhold. Jeg tviler på at du har noe å frykte. Noen er bare oppmerksomhetssyke. Anonymkode: 7ec90...2b5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 Du sier jo at hun sender til hele kontaktlista si, og da skal du ikke legge noe mer i det. Det høres for meg ut som om hun er den typen som bruker Snap som en dagbok, hvor hun snaper ofte og uinteressant, og snaper hele lista på en gang. Anonymkode: c3419...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 Kjæresten din er ikke forpliktet til å ha henne på snaplista si heller da...Folk som hele tiden snapper er slitsomme. Anonymkode: f1a06...336
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #6 Skrevet 28. juni 2019 Man lager et problem ut sv noe som ikke er problem? Er da mange som bare sender snapper til alle hele tiden. Ja selv om de er gifte😎 Anonymkode: a7d61...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå