AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Skal ta gravidtest i dag for å sjekke meg btw. Jeg er uggen, liksom føler meg litt kvalm, kan brekke meg iblant men kaster ikke opp. Jeg er sliten og mye trøtt. Hadde mensen rundt 17 mai men den har jeg ikke fått enda? Kan jeg ha forstyrret hormoner, graviditet eller kan det være noe annet? Kjæresten har ikke kommet i meg. Men utenpå. Føler også litt svekket konsentrasjon når jeg kjører bil. Anonymkode: 8889f...dc2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Heller ikke så høy sexlyst. Anonymkode: 8889f...dc2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 Man kan bli gravid om han går ut rett før han kommer. Symptomene du beskriver kan minne om graviditet. Fint om du sjekker i morgen tidlig.. Det kan også være stress, forsinket menstruasjon, hormonkluss... Men test på morgenurin. Anonymkode: 3e8e0...765 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 Jeg har veldig mange ganger mistenkt å være gravid uten å ha vært det. Den ene gangen jeg faktisk var gravid så var det annerledes. Jeg visste det bare. Det var ikke mistanke følelse som vanlig, men mye sterkere, men igjen er dette individuelt. 1. Er du seksuelt aktiv kan du bli gravid. Selvom du bruker prevensjon. Har du ikke brukt prevensjon, men «hoppet av» så er det ingen sikkerhet for å ikke bli gravid. Du kan bli gravid selvom mannen ikke fullfører. 2. Det at du mistenker graviditet kan gjøre deg stresset og føre til at mensen uteblir. Du kan altså ha forsinket menstruasjon uten å være gravid. Kjøp en test og ta den med morgenurin. Da får du enten bekreftet eller avkreftet mistanken din. Er testen negativ så prøv å ikke tenk for mye på det, også kan du ta en test igjen om en ukes tid igjen dersom menstruasjon fortsatt uteblir Anonymkode: c0b8c...cb0 1
solmåneogstjerner Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 (endret) Du kan være gravid. Det lekker ut litt fra mannen før han kommer også. Om du ikke er helt klar når du kjører bil, så bør du la være. Uansett hva årsaken er. Det kan være alt mulig, graviditet, magevirus og alt mulig annet. Og kanskje ingenting. Graviditet er det enkleste å sjekke ut. Ta en test i morgen tidlig. Så tar du kontakt med lege. Og ikke kjør bil når du føler at konsentrasjonen ikke er bra nok. Tenk på at du kan risikere å treffe på et barn rundt en sving. Endret 25. juni 2019 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #6 Skrevet 25. juni 2019 Åssen gikk det med testen i dag? du er 5 uker på overtid med mens, og småkvalm.. Det var slik jeg oppdaget min graviditet for noen uker siden:) Når mens uteblir, er jo dette det sikreste gravidtegnet utenom test:) Men kan jo hende du har uregelmessig mens da:) Anonymkode: 415a7...a1a 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åssen gikk det med testen i dag? du er 5 uker på overtid med mens, og småkvalm.. Det var slik jeg oppdaget min graviditet for noen uker siden:) Når mens uteblir, er jo dette det sikreste gravidtegnet utenom test:) Men kan jo hende du har uregelmessig mens da:) Anonymkode: 415a7...a1a Jeg skal ta den imorgen tidlig. Håper ikke jeg er gravid Anonymkode: 8889f...dc2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #8 Skrevet 26. juni 2019 Er jeg gravid????? Anonymkode: 8889f...dc2
Missy1 Skrevet 26. juni 2019 #9 Skrevet 26. juni 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jeg gravid????? Anonymkode: 8889f...dc2 Ingen tvil. Gratulerer 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #11 Skrevet 26. juni 2019 Hvor langt kan jeg være på vei når jeg hadde mensentrasjon rundt før 17 mai?? Anonymkode: 8889f...dc2
Patriotpaula Skrevet 26. juni 2019 #12 Skrevet 26. juni 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt kan jeg være på vei når jeg hadde mensentrasjon rundt før 17 mai?? Anonymkode: 8889f...dc2 5+5, regnet fra første blødningsdag 17/5 Trekk i fra eller legg til dager hvis du husker akkurat hvilken du fikk mensen. Gratulerer så mye! 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #13 Skrevet 26. juni 2019 16 timer siden, Missy1 skrev: Ingen tvil. Gratulerer 15 timer siden, Nerine_ skrev: Gratulerer🙂 10 timer siden, Patriotpaula skrev: 5+5, regnet fra første blødningsdag 17/5 Trekk i fra eller legg til dager hvis du husker akkurat hvilken du fikk mensen. Gratulerer så mye! TS skrev lenger oppe at hun håper hun ikke er gravid.. Lurt å passe på at man har lest alt først 😬 Anonymkode: 998bf...ba9 2
Patriotpaula Skrevet 26. juni 2019 #14 Skrevet 26. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS skrev lenger oppe at hun håper hun ikke er gravid.. Lurt å passe på at man har lest alt først 😬 Anonymkode: 998bf...ba9 Selv om hun håper på at hun ikke er gravid, så er ikke det ensbetydende med at hun skal fjerne barnet. Kan godt være at hun tenker annerledes når testen er positiv, bare se Kristin Gjelsvik 👌🏼 1
Nerine_ Skrevet 26. juni 2019 #15 Skrevet 26. juni 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS skrev lenger oppe at hun håper hun ikke er gravid.. Lurt å passe på at man har lest alt først 😬 Anonymkode: 998bf...ba9 Leste det. Men når man har ubeskyttet sex må man neste være forberedt på det scenarioet👍 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #16 Skrevet 26. juni 2019 1 minutt siden, Nerine_ skrev: Leste det. Men når man har ubeskyttet sex må man neste være forberedt på det scenarioet👍 Joda men kanskje man ikke trenger å si gratulerer når dette ikke er ønsket? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 998bf...ba9 5
Nerine_ Skrevet 26. juni 2019 #17 Skrevet 26. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda men kanskje man ikke trenger å si gratulerer når dette ikke er ønsket? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 998bf...ba9 Det er en sak som fortjener "gratulerer" 👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #18 Skrevet 26. juni 2019 9 minutter siden, Nerine_ skrev: Det er en sak som fortjener "gratulerer" 👍🏻 Igjen, ikke når det ikke er ønsket. Jeezez Anonymkode: c9f0b...61b 1
Nerine_ Skrevet 27. juni 2019 #19 Skrevet 27. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Igjen, ikke når det ikke er ønsket. Jeezez Anonymkode: c9f0b...61b Når man virkelig ikke ønsker at noe skal skje, så tar man sine forhåndsregler😉 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #20 Skrevet 27. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Igjen, ikke når det ikke er ønsket. Jeezez Anonymkode: c9f0b...61b Jeg ser den. Samtidig: om positiv test er livskrise og man vil ta abort etter ubeskyttet sex så er kanskje «prøvere og ufrivillig barnløse» virkelig ikke plassen å spørre om råd til hvorvidt man har en positiv test som åpenbart viser positiv - for så å bare «næh, tar bare en abort». Anonymkode: 9b0aa...ff2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå