Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er interessert i astrologi, gå og sjekk ut Human Design også. Det er også basert på fødselsdata, og er en blanding av astrologi, i Ching, det kabbalistiske livstreet og det hinduistiske chakrasystemet i ett kart. Skremmende nøyaktig, og nyttig også. Jeg har litt peiling på det så spør gjerne her om det er noe dere lurer på: https://humandesignamerica.com/chart

Anonymkode: 53b38...c8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vekt med ascendant i skorpionen, og det passer fint. 

Jeg er diplomatisk og rolig/balansert, men kan være skarp og kompromissløs. Jeg kan ha en skikkelig fuck You holdning, samtidig som jeg er flink til å lytte og megle. 

Jeg er kreativ, engasjert og sta - men samtidig opptatt av at andre skal ha det bra. Og jeg engasjerer meg kompromissløst ved urettferdighet, som er det verste jeg vet. 

Anonymkode: 01f80...a3a

• Liker 2
Skrevet

Tvilling her.. Og ja, jeg er tvilling. Virrer fra sted til sted, og er nok ganske frustrerende å ha i hus, fordi sambo aldri skjønner hvorfor humøret og meningene mine skifter så fort.. 😂 Jeg er ikke SÅ sosial og krever ikke like mye oppmerksomhet som andre tvillinger, men jeg blir litt snurt hvis jeg ikke får noe som helst oppmerksomhet. Generelt sett passer det som står tvillinger godt på meg. 👍

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er interessert i astrologi, gå og sjekk ut Human Design også. Det er også basert på fødselsdata, og er en blanding av astrologi, i Ching, det kabbalistiske livstreet og det hinduistiske chakrasystemet i ett kart. Skremmende nøyaktig, og nyttig også. Jeg har litt peiling på det så spør gjerne her om det er noe dere lurer på: https://humandesignamerica.com/chart

Jeg har sett litt på human design, men synes det er veldig komplisert. Vet at jeg er en manifesting generator, kjempeflott om du vil si noen ord om hovedtypene og forskjellene.

Når det kommer til astrologi, så kjenner jeg meg ikke nødvendigvis mest igjen i soltegnet, vi har alle arketypene i fødselskartet og aspekter, house cusps osv har mye å si. De mest dominerende energiene for meg er kreps, vekt, tyr og skorpion.

Anonymkode: 4c661...7c4

Skrevet
På 25.6.2019 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Du kan f.ex. gå hit og plotte inn dataene dine og velge et gratis horoskop. Om du velger "horoskoptegning og ascendant" så får du opp selve tegningen av fødselshoroskopet, og går du på "personlig portrett" så er sikkert månen og solen noe av det du kan lese om: https://www.astro.com/horoskoper

Jeg leste litt høyt fra fødselshoroskopet til en venn av meg som ikke trodde på astrologi, og han syns det var "forbløffende" at det stemte så godt ;) 

Ut av nysgjerrighet måtte dette testes, men det var ikke mye gjennkjenbart 😅 Jeg er nok heller ingen typisk Steinbukk når det kommer til sånne lederegenskaper og slikt.
Derimot har jeg vært borti nummerologi, der alt stemte på en prikk.

Anonymkode: add05...3bb

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sett litt på human design, men synes det er veldig komplisert. Vet at jeg er en manifesting generator, kjempeflott om du vil si noen ord om hovedtypene og forskjellene.

Når det kommer til astrologi, så kjenner jeg meg ikke nødvendigvis mest igjen i soltegnet, vi har alle arketypene i fødselskartet og aspekter, house cusps osv har mye å si. De mest dominerende energiene for meg er kreps, vekt, tyr og skorpion.

Anonymkode: 4c661...7c4

Hovedtypene er Generator, Manifesterende Generator, Prosjektor og Reflektor. Her er litt av det jeg har plukket opp om dem:

Generatoren genererer energi hele tiden, og må bruke opp denne energien for å få sove ordentlig. De må bruke det på noe som gir mening for dem, noe som gir dem tilfredsstillelse, ellers blir de frustrerte. Energien deres virker på den måten at den responderer på verden, den responderer på det den møter på sin vei, på det som kommer mot den. Generatoren er derfor ikke laget for å starte en masse prosjekter selv, og planene deres går derfor ofte ikke helt som de hadde tenkt om de gjør det. 

Manifestoren er derimot laget for å mainifestere, og kan få med seg Generatorene for å få arbeidskraft til det de setter i gang. Manifestoren har ikke uendelig egen energi og må lære å delegere oppgaver for ikke å slite seg ut. De må også informere andre om hva de har tenkt å gjøre så ikke de skaper en masse motstand når de bare plutselig gjør ting.

Den Manifesterende Generatoren er en blanding av de to over. De er "the golden child of humanity" og har både energi og initiatitv til å starte prosjekter. De har ofte mange baller i luften samtidig, og må gjerne gå tilbake noen steg for å finne ut om de virkelig vil gjøre alt de holder på med. Men det er naturlig for dem å gjøre mye og å ha litt kaos.

Prosjektoren er mystisk for meg. De har lite egen energi, og "leser" den andre i utrolig detalj. De er her for å guide Generatorer slik at Generatorene bruker energien til det som gir dem tilfredsstillelse så vi får en harmonisk verden. De må bli invitert inn i forhold, arbeid og bosted for at det skal være riktig for dem.

Reflektorene er enda mer mystiske. De reflektererer verden rundt seg og har også lite energi selv. De er helt avhengig av å ha sunne mennesker rundt seg for å holde seg sunne selv. Miljøet på arbeidsplassen er viktigere for dem enn det de faktisk gjør.

Her er litt på norsk om de forskjellige typene:
http://www.humandesignnorge.no/oppdag-din-type-og-strategi.html

• Liker 2
Skrevet

Fiskene... Jeg blir lett hissig (blir fort sint og har raseriutbrudd osv) og ser ikke det beste i folk, jeg syns folk generelt er manipulerende og slemme. Men jeg er en deprimert fisk med unnvikende personlighetsforstyrrelse, så det er kanskje derfor. 

Anonymkode: c1ab8...a2c

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er egoister ja. Mannen til venninnen min er vær, og det er liksom bare han som eksisterer i verden ifølge henne.

Eksen min han var en vær. Alt skulle gå etter han. Bestemme og kontrollerende på alt. Fikk til slutt nok. Jeg var alltid snill med han. Men det får være måte på når han skulle bestemme hvordan jeg skulle gå kledd. Hva vi skulle gjøre. Hans jobb og hobby var viktigst. Husker han sa til meg en gang at jeg måtte huske på at han hadde den viktigste jobben av oss to. På sydenferie så betalte jeg alt.Og følte meg mer som en servitør som bestilte mat og drikke til han hver dag. En ting til, værer er slue. Sparer som regel penger i det skjulte for partneren. Min hadde en hemmelig konto på 70.000,- mens jeg var raket fant etter ferien. Å på toppen av det hele så prøvde han seg på at han ikke var forelsket om han ikke fikk analsex. Det var dråpen i begeret. Han fikk aldri det. Så det var vel årsaken til at han var så "tafatt" i sengen. Fikk ikke viljen sin og da skal de "straffe" deg med at det du liker ikke skal gjennomføres. Egoistisk med røykong i bilen. Ringte ekskona og kikket fotball kamper. Mens han innbilte seg at dem to såg den sammen. Han sa det at om det ble han og ekskona igjen så var det slutt mellom oss. Da var han skilt i 7-8 år. Å ekskona hadde ny mann i flere år. Patetisk vær!! I dag er han sammen med ei dame som ikke betyr noe for han. Har henne kun for "bruk". Hvordan jeg vet det? Han har sagt det selv i fylla.

Anonymkode: 46236...66f

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har lest en del om Tvillingen som er tegnet mitt, men mye oppfatter jeg som overfladisk dessverre, som at jeg skal være så selskapelig av meg og midtpunkt osv. Det er bare ikke helt meg. Men i går fikk jeg tilsendt dette av en venninne...skremmende nøyaktig! 🙈

79156031_594989914376779_8423958166416392192_n.png?_nc_cat=108&_nc_ohc=vaoRm3U9QD0AQnywKLvMkSbY0_8Nj7ijJ-GDRa50Xjw_ig8QiwfH8I1-g&_nc_ht=scontent.fosl1-1.fna&oh=8b6e5bb5566f5ae44fc28c35de095a37&oe=5E7643E4

Skrevet

Jeg er skytte. Er egentlig ganske alternativ av meg, men altså alt som står om skytten er motsatt av hvordan jeg er, så klarer ikke ta stjernetegn seriøst. 

Anonymkode: 2b50f...9ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...