Gå til innhold

Kul/ byll(?) i skrittet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har ei tispe som jeg var hos dyrlegen med for ca 2 år siden pga en hvit kul eller byll av noe slag i skrittet. Det ble tatt prøver av denne og den ble fjernet. For ca 1 år siden oppdaget jeg en ny kul/byll men tenkte ikke noe mer over det da den var ufarlig sist. Nå oppdaget jeg at det er to kuler rett ved hverandre og usikker på hva jeg skal gjøre. Ville dere kontaktet dyrlege igjen? Jeg har nå flyttet så jeg har en annen dyrlege enn den som tidligere har tatt prøver av kulen. 

Det er usikkert hvor lenge hunden min har hatt 2 kuler da hun (merkelig nok) ikke liker at vi ser henne i skrittet. Får kun gjort dette innimellom når hun koser seg skikkelig å derfor ligger på rygg.

legger ved bildet av kulene (ikke skrittet) i link, så kan de som vil se: http://tinypic.com/r/28rp63d/9

Anonymkode: a5a17...fde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du drar selvfølgelig til veterinær igjen :) Det gjør ingenting om det er ny veterinær. Du kan kontakte veterinærkontoret du var på sist og be om journal fra da kulen ble fjernet om du ønsker - de kan sikkert sende det via e-post. 

Anonymkode: 0fbb0...463

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville absolutt kontaktet veterinær. Ikke fordi det MÅ være noe galt, men fordi det alltid er bedre å få sjekket det enn å gå en gang for lite. Du kan gjerne ringe dit og høre hva de tenker, det har jeg gjort hver eneste gang jeg har en bekymring. Lykke til med hunden din :) 

Anonymkode: 86f7d...db6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...