AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Har i mange år gjort det som er forventet, ikke det jeg vil, noe som har resultert i at jeg er forvirret langt inni sjela over hvem jeg er og hva jeg vil. Problemet er ikke «stort nok» for psykolog og å gå til coach er for dyrt. Tenkte derfor å «forske på meg selv». Tips til spørsmål/tester jeg kan ta for å finne mine egentlige interesser, verdier osv? Anonymkode: f4482...800
XbellaX Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Prøve ut ulike hobbyer. Les bøker. Bli kjent med andre gjennom tilfeldig samtale på en fortaus cafe eller gjennom ulike "faglige" kurs. Snakk med mennesker - det er ofte gjennom andre vi blir kjent med oss selv. Være spontan, hive deg på et matlagingskurs med venner. Dra på ferie alene om du har økonomisk mulighet. Ligg i telt. Gå på kino. Kort og godt begynn å lev. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 Denne bør du prøve: https://www.16personalities.com/no Det står mer info på den engelske siden om hvilke karriere som kan passe din personlighet Anonymkode: 93439...d27
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #4 Skrevet 26. juni 2019 Ikke ta den testen, det er bare sprøyt. Ta heller kontakt med karrieresenteret i ditt fylke. Der får du gratis timer hos karriereveileder. Du kan også ta kontakt med nav og be om time hos rådgiver på ARK. Min erfaring er veldig god hos begge disse stedene. Anonymkode: 69038...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå