AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Å være sjef betyr det at man skal ha fullstendig kontroll over sine ansatte? hvor nedtrykt klarer du å bli av en sjef? vil han deg det beste? Anonymkode: fa762...a9c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Kan virke som at du ikke har det beste synet på sjefen din.. Men en sjef vil ikke deg ditt beste, han vil det beste for firmaet han er leder i. Anonymkode: faf47...e8e 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 En god sjef skal ikke gjøre deg nedtrykt, men bidra til å løfte sine ansatte til det beste for firmaet. Dersom man har en leder som trykker en ned, så er det på tide å finne noe annet å gjøre. Anonymkode: 58823...6b2 2
Whistler Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Å være sjef betyr det at man skal ha fullstendig kontroll over sine ansatte? hvor nedtrykt klarer du å bli av en sjef? vil han deg det beste? Anonymkode: fa762...a9c Det betyr absolutt ikke at man skal ha fullstendig kontroll over sine ansatte, men man skal kunne ha kontroll over at de leverer det de blir betalt for. Siden jeg er sjef, kan jeg fortelle at det ikke er spesielt mye å bli nedtrykt av. Jeg vil det beste for mine medarbeidere; ikke minst fordi det er slik at lykkelige og motiverte medarbeidere leverer langt bedre en nedtrykte. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #6 Skrevet 3. juli 2019 En sjef/leder skal ikke nedtrykke ansatte. Vedkommende skal sørge for at de ansatte klarer å utøve jobben sin på en sådann måte at han/hun egentlig er overflødig sånn i ett isolert perspektiv (alle ved at ett sted uten leder fort kan gå til grunne rett og slett fordi man mangler den effekten "ledertittelen" har. Men noen, spesielt unge mennesker, mener det at en leder skal stå på pletten for de, og liker ikke å bli irrettesatt eller gitt en vennlig påminnelse om at jobbens kultur er jobbens kultur osv. Jeg sier ikke at det ikke finnes veldig dårlige ledere som liker å utøve makt, men jeg sier at veldig mange mennesker har motvilje mot lederen fordi de selv ikke utøver jobben sin slik den bør. Anonymkode: 5124e...4fe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå