AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Har det hendt du har hatt sex mens du har kjolen på? i hvilken sammenheng var du? Anonymkode: 55797...88d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Ofte. Er lettvint når man skal ha en kjappis. Både hjemme og ute. Anonymkode: afd59...029
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 Samme her. Ofte. Og gjerne når han tenker at jeg har stayups på. Anonymkode: 01bd2...9bd
EEØm Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 Det liker jeg veldig godt. Når stemningen er riktig kan jeg gå så lenge som mulig uten truse og gjerne erte han litt før han har mulighet til å gjøre noe med det, gjerne fordi det er andre folk tilstede. Det kan også være etter vi har vært et sted der vi har pyntet oss og så bare ta av det som er under når vi blir alene. Det pleier også å bli sex i bunad nesten hver gang jeg har den på.
Jarle Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 Høres kjempedeilig ut 😊 Jo kjole uten truse er utrolig deilig og bli ertet med 😊
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #6 Skrevet 25. juni 2019 Elsker å knulle henne med kjolen/skjørtet oppdradd. Blir extra kåt av det. Anonymkode: bce15...425
Gjest Paramount Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 Dersom hun er kledd i kjole, uten truse under, kan noen timer med umulig tilgang være det perfekte "forspill".
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #8 Skrevet 25. juni 2019 Ja, det har hendt i alle fall en gang som jeg husker i farten. Var ute i byen med kjæresten min, og vi var på vei fra punkt A til punkt B for å gå på en fest. Stoppet litt og hang litt etter de andre i gjengen, og så smatt vi bak en hekk. På kanten av betongkassene hekkene var plantet i, satte han seg ned, og så dro jeg skjørtet opp til hoftene og "satte meg på fanget hans". Av og til når det kom noen forbi, stoppet vi og var stille, for hekken var en smule glissen og det var mulig å se gjennom om man kikket litt nøyere etter. Så når folk hadde passert, fortsatte vi til vi ble ferdige. Så var det å dra ned skjørtet igjen, og så fortsatte vi på veien til festen. Anonymkode: 32553...2ed
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #9 Skrevet 25. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har hendt i alle fall en gang som jeg husker i farten. Var ute i byen med kjæresten min, og vi var på vei fra punkt A til punkt B for å gå på en fest. Stoppet litt og hang litt etter de andre i gjengen, og så smatt vi bak en hekk. På kanten av betongkassene hekkene var plantet i, satte han seg ned, og så dro jeg skjørtet opp til hoftene og "satte meg på fanget hans". Av og til når det kom noen forbi, stoppet vi og var stille, for hekken var en smule glissen og det var mulig å se gjennom om man kikket litt nøyere etter. Så når folk hadde passert, fortsatte vi til vi ble ferdige. Så var det å dra ned skjørtet igjen, og så fortsatte vi på veien til festen. Anonymkode: 32553...2ed fikk du orgasme? Anonymkode: 55797...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå