Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvor man finner en oversikt over hva som lønner seg å gjøre når man vil bli gravid, eller har tips?

Unngå alkohol?

Spise spesiell mat?

Ikke stresse?

Ikke reise seg etter sex?

Fortrinnsvis ha doggy eller misjonær, ikke ri?

Annet?

Anonymkode: bd5e6...62a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha sex 

Anonymkode: db7f2...050

• Liker 4
Skrevet

Mitt beste råd: slapp av og ha sex! 

Hvis du skal begynne å tenke over kjerringråd, tips og triks vil du ende opp med å gjøre det hele til en stressende situasjon, isteden for en hyggelig en. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta folat, unngå nikotin, hold gjerne ei halvt øye med syklusen i en app eller lignende så du vet når ca du venter eggløsning og mens. Og ha sex ca annenhver dag i den fruktbare uka, kos dere og ikke tenk så mye på det.  (Det med spesielle stillinger, beina opp osv har ingen dokumentert effekt.)

Anonymkode: 3c077...c98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna sider som kvinneguiden:laugh:

Anonymkode: bf024...a4f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex hver dag, men det har ikke helt klaffet enda 😄

Anonymkode: bd5e6...62a

AnonymBruker
Skrevet

Eg hadde det travelt med å bli gravid. Eg fekk han til å masturbera i ein kopp kvar kveld rett før og etter eggløsning. Tok eggløsningstestar. Eg sugde opp spermen hans med ei plastsprøyte og sprøyta alt rett på cervixen. Hadde pute under meg og beina høgt i været i 30.min. Etterpå stengte eg spermen inne med ein mensenkopp som eg sov med. Tok den ut om morgenen. Litt ekkelt men ble faktisk gravid med ein gong. Vart ganske overrasket! Og glad! 

Vi har slitt lenge med å få ting til i senga. Lang historie, men han har ereksjonsproblemer og eg er kontrollfreak. Vi klarte det ikkje på den naturlige måten og ville helst ikkje i gong med IVF o.s.v før vi hadde eksperimentert litt heima.

Anonymkode: bb79c...40f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...