AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Hva er aldersgrense på IVF offentlig i Norge? Er det fram til den dagen man fyller 38, eller er det ut det året man er 38? Anonymkode: 29274...d40
Gjest Fnugg Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 I Oslo: søke innen man er fylt 39 år. 3 forsøk som førstegangs, kan søke om ett enkelt søskenforsøk. Porsgrunn (og jeg går ut fra dette også gjelder de andre): innen fylte 40. Alle som ikke har 2 eller flere stilles på lik linje. De kan endre kriteriene, og har nettopp åpnet litt opp igjen. 38 år gjelder for prisene for privat kontrakt, de øker noe etter fylte 38.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 På 25.6.2019 den 8.39, Fnugg skrev: I Oslo: søke innen man er fylt 39 år. 3 forsøk som førstegangs, kan søke om ett enkelt søskenforsøk. Porsgrunn (og jeg går ut fra dette også gjelder de andre): innen fylte 40. Alle som ikke har 2 eller flere stilles på lik linje. De kan endre kriteriene, og har nettopp åpnet litt opp igjen. 38 år gjelder for prisene for privat kontrakt, de øker noe etter fylte 38. Vet du Åssen det er om man er utredet et annet sted og har fått anbefalt ivf før man har prøvd 1 år. Vi har prøvd ut andre ting først privat. Om vi da må gå igjennom samme smørja igjen eller om jeg kan søkes direkte på ivf? Og evt hvir land ventetid de har? Anonymkode: 6f5c0...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå