Gå til innhold

Hvordan får dere lyst og blir tent

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får dere etablerte kvinner lyst på sex i det daglige? Hva starter det hele, hva vil dere mannen skal gjøre og hva setter i gang forspillet om man har det. 

Anonymkode: 783ec...3eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt. Tenner fort og greit om mannen kysser meg skikkelig, eller om han kommer med hint om hva han kunne tenkt seg litt senere. Da er tankene penset inn på sex og jeg går og gleder meg til vi får anledning, og det eksploderer når anledningen byr seg. 

Anonymkode: f8840...710

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med eksmannen: En tommel inn i munnen uten forvarsel, gjerne med et bestemt rykk i håret eller haka. Da var det bånntenning i løpet av sekunder, uansett hvor "ukåt" jeg i utgangspunktet var. Eller når han smøg seg inntil meg bakfra når jeg holdt på med noe (f.eks matlaging), trykket pikken mot korsryggen min for så å snu meg mot seg og kline. Dette etter 20 års samliv. 

Anonymkode: 93bc5...8f8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ofte kommer det nesten av seg selv, men når jeg er skikkelig sliten og langt fra de tanker er det blikk, berøringer og andre tegn på at han elsker meg noen timer før anledning som likevel kan gi meg lyst. Ikke seksuelle berøringer eller blikk, men bare ting som gjør at jeg kjenner meg elsket for den jeg er, ikke bare for kropp og sex. Etter jeg har kjent det på ordentlig er jeg åpen for seksuelle tilnærminger. (Gift i 16 år)

Anonymkode: d324f...e12

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Holder at mannen gnikker meg litt mellom beina utenpå klærne😉 

Anonymkode: 33175...ba9

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ganske dårlig på sex, er ung og veldig litte erfaring. (Gutt, 21år) 

Jeg tenker egentlig ikke på å tenne på jenta. Jeg pleier bare løfte hun opp for å plage henne litt, pleier å legge hun på fangen mitt og holde hun fast mens jeg klemmer henne. Ellerså legger jeg henne på senga og holder henne ned. Har hatt en regel for meg selv om at jeg ikke skal spørre om sex. Jeg starter bare å kysse henne litt, også jobber vi oss til å kline hvor jeg etter vært kliner med nakken hennes og av og til, tar øret hennes i munnen min hvor jeg biter og suger litt. Jeg vet det gjør hun veldig kåt, så bare gjør jeg som jeg vil derifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...