Gå til innhold

Familie som ødelegger for meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt en trygghet i familien. Det har gått ut over meg. Hvor finne sin plass i samfunnet når familien er negativ ladet, og ikke finner trygghet i samfunnet man lever i. Generelt er det veldig mange som har fyll problemer. 

Hvor finne min plass? Eller er det over og ut?

Hvis det finnes litt barmhjertighet noe sted, så vil jeg ha tips. 

Anonymkode: 61f42...831

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trygghet skaper du selv. Det fins én du kan stole på her i verden, og det er deg selv. Slutt med å sutre og legge skyld på andre, ta heller fatt i deg selv og gjør noe der.

Anonymkode: 43825...a57

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har også en sånn familie. Var alt for mange barn, og foreldre med psykiske problemer. Han har tatt avstand fra familien med minst mulig kontakt, tok utdanning, møtte meg og vi fikk barn. Han sliter fortsatt med ting som har skjedd, og den tilknytningen han aldri fikk til foreldrene. Men han har det veldig bra fordi han har skapt seg et liv for seg selv. Han er tatt veldig godt imot av min familie, og han har fått sin egen med meg og barnet. Det har ikke vært enkelt for ham, men det viser at det er mulig. Og det fine er at han jobber så hardt for å gi barnet vårt en oppvekst han selv aldri hadde, noe som gjør ham til verdens beste pappa 😊

Anonymkode: 7debc...c1d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...