Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen prøvd IPL permanent hårfjerning?

Virker det, eller er det bare tull? 

Tar det veldig mye tid?

Vurderer å kjøpe en sånn, men de koster jo fra 2500 og oppover. 

Anonymkode: c73e1...880

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er dårlig, lånte en slik sak (mener det va Philips) for noen år siden men merket ikke mye effekt selv om jeg har ganske sparsom hårvekst. Mulig jeg var for utålmodig. På den annen side har jeg hatt veldig god effekt av profesjonell laser hårfjerning, det har jeg opplevd som veldig effektivt! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en fra Braun for et par år siden. Mener den kostet rundt 1700 kr. Hadde null effekt på meg, men kanskje det fungerer for noen som har mørkere hårvekst

Anonymkode: 9fb5e...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Det kan bremse hårveksten noe, men for effektiv hårfjerning må det profesjonelt laserutstyr til. Jeg har en optimal kombinasjon med lys hud og mørke hår.

Anonymkode: 90df0...662

AnonymBruker
Skrevet

Så dumt. 🙄 Hadde håpet dette var greia!

Anonymkode: c73e1...880

• 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet tråden er gammel, men jeg saumfare nettet selv etter andres erfaringer før jeg gikk til innkjøp av min IPL. Min erfaring er at den fungerer veldig bra på legger og bikinilinje, middels bra under armene, og (så langt) dårlig i ansiktet. 

Jeg har brukt den i bare to måneder.

Anonymkode: f4311...6c0

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet tråden er gammel, men jeg saumfare nettet selv etter andres erfaringer før jeg gikk til innkjøp av min IPL. Min erfaring er at den fungerer veldig bra på legger og bikinilinje, middels bra under armene, og (så langt) dårlig i ansiktet. 

Jeg har brukt den i bare to måneder.

Anonymkode: f4311...6c0

Hvem kjøpte du? Og har du veldig mørk hårvekst eller mer middels mørk?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mørk hårvekst og medium hudtone og det demper definitivt veksten hos meg. Jeg har en av de som ikke er av de dyreste, kjøpt rundt 2014 eller noe sånt. Jeg har aldri engang vært flink til å bruke den jevnlig, men merker at det vokser saktere etter et par ganger så jeg tror det ville vært effektivt om jeg brukte det jevnlig.

Anonymkode: e364c...c6b

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mørk hårvekst og medium hudtone og det demper definitivt veksten hos meg. Jeg har en av de som ikke er av de dyreste, kjøpt rundt 2014 eller noe sånt. Jeg har aldri engang vært flink til å bruke den jevnlig, men merker at det vokser saktere etter et par ganger så jeg tror det ville vært effektivt om jeg brukte det jevnlig.

Anonymkode: e364c...c6b

Takk😊

• 2 år senere...
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Etter dere har tatt en IPL behandling, kan dere smøre dere med fuktighets krem  rett etter behandlingen? Finner ikke noe svar på det på nettet.

Anonymkode: 7f101...3f9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Etter dere har tatt en IPL behandling, kan dere smøre dere med fuktighets krem  rett etter behandlingen? Finner ikke noe svar på det på nettet.

Anonymkode: 7f101...3f9

Så lenge det ikke er irriterende stoffer i den, for eks en snegle krem eller ren aloe Vera går greit, men bruker egentlig ikke gjøre det uansett, bruker å vente til neste dag for å være sikker, men har ingen behov for det uansett 🙂

Anonymkode: f8e36...5ff

• 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Ryddet for reklame. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...