Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #1 Skrevet 3. mai 2005 Vi skal holde utrdikkingslag for en venninne i helgen (derfor er jeg gjest i dag ). Vi vil ta henne med til Bergen sentrum for en time eller to med velvære. Men jeg vil ikke sende henne på Wahwah eller disse store plassene, har vært der selv og føler det er upersonlig og lite avslappende. Så da lurer jeg på: kan noen anbefale et koselig, bra sted for litt pleie og stell, hvor det er litt atmosfære, og hvor man får litt igjen for pengene? Er utrolig takknemlig for kjappe tilbakemeldinger, for jeg må jo bestille ganske kjapt....
Gjest onyx, i.i. Skrevet 3. mai 2005 #2 Skrevet 3. mai 2005 Jeg liker veldig godt Annes hudpleie. Alltid avslappende og rolig, dyktige folk og gode behandlinger. Synes det er verdt hver krone:)
Saeria Skrevet 3. mai 2005 #3 Skrevet 3. mai 2005 Jeg liker veldig godt Annes hudpleie. Alltid avslappende og rolig, dyktige folk og gode behandlinger. Synes det er verdt hver krone:) Har hørt bare positivt om Annes. Jeg har bare plukket bryn der, men kan signere på at det var en utrolig behagelig atmosfære der. :D Og i tilfelle du ikke vet...Annes er den ved Teateret. Rett ved Café Jonsvoll.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 anbefaler life livsstilsenter på Marken, gikk der en del i høst. tror de har skiftet navn chica
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 jeg var på city hudpleie på arken i uka, var veldig fornøyd. tok krystallsliping. de har tilbud på flere behandlinger i mai mnd fordi de feirer et jubileum. forøvrig har jeg hørt mye bra når det gjelder kanebo spa, at det virkelig er atmosfære der........ har aldri prøvd wha wha, men det virker som litt masseproduksjon der ja......
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Jeg kan også anbefale annes. Husker ikke hva damen "min" heter, men de virker veldig flinke alle sammen og atmosfæren der er god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå