Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
Skrevet

Dette er nesten et litt flaut innlegg, men jeg skal på byen for første gang på utrolig lenge. Skal på release-party for band, og aner ikke hva man går med på slike tilstelninger.

Jeg er jålete og har nok en tendens til å pynte meg mye, men vil samtidig være meg og fin. Hvis dere skjønner.

Alternativer:

Jeans

T-skjorte med trykk

asymmetrisk sort topp, uten erm, pynta med strass-steiner

Sort kjole (utenpå jeans?)

Hvite sneakers

Høye sorte boots

HJÆLP!

Klem Glammy

Videoannonse
Annonse
Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet

Kombiner jeans men den sorte toppen og høye støvletter.

Skrevet

kommer vel litt an på hva slags stil det er på bandet også?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Takk! Ikke sort kjole utenpå jeans?

Gjest glamourgirl
Skrevet
kommer vel litt an på hva slags stil det er på bandet også?

www.hangface.com

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet
Takk! Ikke sort kjole utenpå jeans?

Hvis kjolen ikke er lenger enn til midt på låret så går det sikkert bra. Går ut i fra at du ikke skal på releasepartyet til en strykekvartett eller et polkaorkester :ler: i så fall er det smakløse taftkjoler i 80 talls pastellfarger som gjelder.

Skrevet

ser nå ut som du ihvertfall kan satse på jeans og sorte, høye boots.

tror du kan bruke både kjolen eller den sorte, asymetriske toppen, kommer litt an på hvordan kjolen er igjen.

og dagsformen. :wink:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Takker girlies! Kjolen er til knærne bak, og godt over foran, sort asymmetrisk den også. Holder en knapp på topp og boots. Gleder meg veldig... Men merket faktisk at jeg fikk akutt prestasjonsangst fordi det er så lenge siden jeg har vært ute, og venninna jeg skal dit med er så urettferdig pen og lita og slank og har haugevis med klær. Også er jeg var jeg veldig god kompis med et par av gutta i bandet, har ikke sett dem på år, og vil gjøre godt inntrykk :oops:

Skrevet

nå er jo du høy, pen og med den kroppen da, så du stiller vel ikke akkurat dårligere en henne! :wink:

med det du allerede har, samt vesenet ditt, så tror jeg du gjør ett godt inntrykk uansett jeg. men det er klart det er viktig å føle seg vel(kledd).

kose deg masse. :klem:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o :oops: :P 8) :):sjarmor:TAKK! Tusen takk!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Av og til blir selv glamourpiker usikre og trenger så sårt til et kompliment. Takk! :)

Skrevet

vet, alle trenger å høre det engang i blant, selvsagt også glamourpiker. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Skal du på releasekonsert med Hangface :o Jeg har en liten/overfladisk kjennskap til flere i bandet der.

I rest my case. :sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Ler, da kjenner vi hverandre kanskje da?
Gjest Gjesta
Skrevet
:ler: Ler' date=' da kjenner vi hverandre kanskje da?[/quote']

Jeg skal ikke dit, jeg bare husker dem godt fra før de ble "store og berømte". De var et typisk band av den typen som oppstod i lærerskolemiljøet, og jeg hadde på den tiden masse venner i det miljøet. :)

Skrevet

Antrekk kan jeg lite om - men jeg er sikker på at du tar luven fra de fleste uansett hva du har på deg.

(om ikke annet får du tenke på dørvakten)

Kos deg masse :klem:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg har spilt og sunget og gått i klasse med :)

Bille TAKK! :kysse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...