Gå til innhold

Trekant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tenkte jeg skulle starte en ordentlig tråd nå..

Jeg og kjæresten har snakket litt om å ha "trekant" med ei jente til. Det vil si, dette er hennes fantasi og det var hun som nevnte dette i forbindelse med at vi snakket om fantasier etc. Hun kan tenke seg å ha jentesex, samtidig som hun synes det ville være opphissende at den andre jenta suger meg osv. Man må starte litt forsiktig her slik at man får litt "føling" med hva følelsene når det faktisk skjer. En ting er fantasi, en annen ting kan være virkelighet..

Vi har lurt litt på hvordan man eventuelt skulle gå frem for å komme i kontakt med en jente for å ha trekant? Det er uaktuelt med venniner, og hun (og jeg) har preferanser på hvordan hun skal være (utseende, personlighet etc.). Hvordan ville dere (single) jenter foretrekke at et par som oss gikk fram? Er det best å gå på byen, eller via diskusjonsforum på nettet? Fint hvis noen jenter (som kanskje er i "målgruppen") kunne gi oss noen tips..

Gjest Duchess..
Skrevet

Hum....www.eros.no (par og bier) og loveconnection, www.spray.no er steder du finner damer som er med på slikt.

Det er ikke lett, men ikke umulig!

Lykke til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Ja på eros kan dere finne en jente. Men vær forsiktige for der er en del useriøse. Sørg for god telefon kontakt først... så dere vet det er en jente.

Det er også en kontakt greie på erotikknet.no Den virker veldgi seriøs og grei.

Selv har jeg vært med et vennepar av meg, og det fungerte helt supert for oss. Men la henne få være den aktive når dere velger en jente. Det var viktig for henne at hun var helt trygg på meg.

Lykke til !!

Klem

Gjest Anonymous
Skrevet

Siden erotikknet.no ikke er i drift, regner jeg med at du mener erotikknett.no.... siden jeg driver den siten er jeg relativt sikker på at vi ikke har noen kontakt annonse sak, så der må jeg desverre skuffe de som leter etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...