AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Har plutselig fått mulighet til å gjøre noe veldig spennende i året som kommer og har veldig lyst til å utsette studiene på grunn av dette. Problemet er at det er 2 måneders oppsigelsestid hos Sit og det blir så dyrt å betale leie så lenge for en bolig jeg ikke bruker, uten stipend! 😅 Er det noen som vet om man kan få kortet ned oppsigelsestiden hos Sit nå om sommeren, siden mange står i kø for å få bolig? Anonymkode: 1ef77...333 1
FrodeF Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 Ja, det er det noen som vet. De heter Studentsamskipnaden i Trondheim 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 1 minutt siden, FrodeF skrev: Ja, det er det noen som vet. De heter Studentsamskipnaden i Trondheim Og det er jeg klar over Jeg skal jo spørre de også, men jeg jobber hele uken og derfor kan jeg ikke ringe de, og det kan ta lang tid før man får svar på mail. Derfor spør jeg her også, i tilfelle noen har vært i samme situasjon, jobber der eller noe og vet svaret. Anonymkode: af857...077
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 Du er voksen. Du er over 18, hvis ikke er det dine foreldre som har skrevet under kontrakten. Oppsigelsestiden er to måneder. Det er det du må forholde deg til. Anonymkode: 10242...423
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #5 Skrevet 24. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er voksen. Du er over 18, hvis ikke er det dine foreldre som har skrevet under kontrakten. Oppsigelsestiden er to måneder. Det er det du må forholde deg til. Anonymkode: 10242...423 Har du konkret erfaring med Sit på dette området? Jeg er helt klar over at oppsigelsestiden er to måneder, spørsmålet er om Sit er litt greie på dette om sommeren siden mange ender opp uten bolig rett før studiestart. Lite hyggelig med den spydige tonen.. Anonymkode: af857...077 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #6 Skrevet 24. juni 2019 Jeg vet ikke, men vil jo tro at det skal være kurant med kortere oppsigelsestid, når det er så mange som trenger bolig nå. Anonymkode: 2300e...dd5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 Som regel er det ikke noe problem ved skolestart. Jeg ville ha ringt SiT i morgen tidlig og lagt frem situasjonen. Lykke til med den spennende muligheten som hr dukket opp! Anonymkode: 8c363...0a8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #8 Skrevet 25. juni 2019 Bare ta ring i pausen din på jobb. Som regel går det fint i starten av semesteret, man har jo angrerett en stund. men hvis ikke, så må man forholde seg til oppsigelsestiden Anonymkode: 26b84...981
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #9 Skrevet 25. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det er jeg klar over Jeg skal jo spørre de også, men jeg jobber hele uken og derfor kan jeg ikke ringe de, og det kan ta lang tid før man får svar på mail. Derfor spør jeg her også, i tilfelle noen har vært i samme situasjon, jobber der eller noe og vet svaret. Anonymkode: af857...077 De er kjappe til å svare på mail. Anonymkode: f0ea9...11f
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #10 Skrevet 25. juni 2019 Om du ikke får sagt opp er det mulig med fremleie, men da på ditt ansvar. Du må også huske utvask av bolig når du avslutter leieforholdet. Anonymkode: f5718...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå