AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Hei Jeg er en helsefagarbeider som har veldig lyst til å ha en slik aktivitetsklokke/pulsmåler. Nå kan jo jeg ikke gå med noe rundt hendene, så det må være noe jeg kan feste rundt f.eks ankelen, og som likevel fungerer bra. Vet mange bruker klokke osv på jobb men jeg syns ikke det er bra. Noen som har anbefalinger? https://www.polar.com/nb/produkter/tilleggsutstyr/oh1-optisk-pulssensor Har sett på denne og tenkt at jeg kanskje kan bruke den rundt ankelen? Og så kjøper jeg vanlig klokke fra merket som jeg bruker ellers på fritiden? Grunnen til at jeg ønsker å tracke puls er fordi jeg holder på å gå ned i vekt og komme i bedre form, og jeg syns det er motiverende og gøy å følge med på pulsen:) Har bare en fitbit fra før og jeg syns ikke den er så bra. Slutter ofte å måle og er tungtvint osv.. Anonymkode: 94a95...ffe
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 Har min fitbit på ankelen. Måler puls etc som vanlig. Funker veldig bra siden man jobber på sykehus Anonymkode: 398be...6a8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har min fitbit på ankelen. Måler puls etc som vanlig. Funker veldig bra siden man jobber på sykehus Anonymkode: 398be...6a8 Ja men jeg er ikke så veldig fornøyd med fitbit skjønner du.. Så er derfor jeg øsnker på prøve et annet merke. Jeg har brukt fitbiten rundt ankelen også, eller, jeg har ikke brukt reimen, men puttet selve "trackeren" i sokken. For tykk ankel, hehe Anonymkode: 94a95...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå