Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei..jeg lurer på hvor dere kjøper filmer på nettet. Jeg liker ikke å bruke kort på nettet, så jeg er avhengig at jeg får postoppkrav.. Foreløpig har jeg kjøpt på cdon.com, men de har ikke alle de filmen jeg leter etter... Hvor pleier dere å kjøpe filmer, og er det godt utvalg der dere handler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mannen bruker å handle på dvdstrax, play.com og playX.no. Har aldri hatt noen problemer med dem. Han betaler med kort da, men det kan da ikke være noe problem å bruke oppkrav :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal du få tak i billige og mange filmer må du nok bruke kort, men hallo, vi lever i 2005 og slik paranoia er ikke annet enn paranoia. Selv har jeg kjøpt en 100 filmer fra play.com (som nok ikke godtar oppkrav) uten problemer. Selv obskure små dvdbutikker i hongkong har det gått fint med.

Skrevet

Kan faktisk si meg litt enig med gjesten her.. Store firmaer som f.eks play.com er veldig proffesjonelle når det gjelder informasjonsoppbevaring osv.

Men jeg forstår at det kan være skummelt å bruke kort på nettet.. Penga forsvinner fort da, men det er den eneste grunnen til å være "paranoid", for å kalle det det.. :wink:

Skrevet

Skal du handle oss de billigere utenlandske nettstedene som f.eks play.com er du nødt til å bruke kort. Jeg har kjøpt både filmer og CD'er hos play.com med kort, og har ikke opplevd noen problemer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Foxy, jeg kjøper MASSE på nettet, bøker, CDer og filmer. Og nå har jeg fått meg mastercard. Det vil si at jeg godkjenner summene FØR de trekkes fra kortet mitt. Det er så nytt at jeg ikke har rukket å prøve det ennå, men da kan man iallefall ikke bli lurt.

Men jeg har bare gode erfaringer med vanlig visa også, da, fra play, amazon (Usa, tyskland og england) og ebay, og div småselskap.

Skrevet
Foxy, jeg kjøper MASSE på nettet, bøker, CDer og filmer. Og nå har jeg fått meg mastercard. Det vil si at jeg godkjenner summene FØR de trekkes fra kortet mitt. Det er så nytt at jeg ikke har rukket å prøve det ennå, men da kan man iallefall ikke bli lurt.

Men jeg har bare gode erfaringer med vanlig visa også, da, fra play, amazon (Usa, tyskland og england) og ebay, og div småselskap.

Det var meg over... Skal si fra hvordan det går med mastercardet når jeg får prøvd det!

Gjest Gjesta
Skrevet

Thanx...Ny i byen og dere andre.. ... :)

Skrevet

Hei, FoxyLady.

Du kan egentlig bli kvitt den aversjonen med å betale med kort på nettet. Det funker helt greit. Kan selv skrive under på www.play.com og Amazon.

Ellers kan du lese denne her:

http://www.aftenposten.no/forbruker/pengen...ticle995195.ece

Her kommer Platekompaniet godt ut. De sender sikkert i oppkrav eller med faktura.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg handler mye på play.com, både filmer og bøker. Handler også mye annet på nett (linser, kosmetikk, hårprodukter osv) og betaler alltid med kort. Jeg betaler imidlertid nesten alltid med Master eller American Express, da dette er kort hvor jeg får regningen og selv godkjenner den før jeg betaler. Har vel en gang eller to også brukt Visa-kortet mitt, men da kun på sider fra aktører jeg kjenner til og som har sikre betalingsløsninger.

Skrevet

Platekompaniet har forresten sluttet med postoppkrav og tar nå bare kredittkort. dvdhuset.no tar både giro og oppkrav, men jeg har alltid betalt med kredittkort(visa) og har fungert utmerket!

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...