Gå til innhold

Forslag til dyr familieferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Takket være den fantastiske jobben til ektemannen min (han er både politimann og megler) er vi en rik familie med fantastisk økonomi. Men så er vi bare 3 stk. i familien: meg, ektemannen min og dattera vår på 8 år som er enebarn, så derfor trenger vi ikke å bruke så mye penger som de som har flere familiemedlemmer å ta seg av. Dermed blir det en del penger til overs i kontoen vår. Derfor tenkte vi kanskje at vi kunne ta en skikkelig fin og dyr 3-ukers ferietur denne sommeren. Noen her som har noen fine forslag til dyre steder å dra til? Vi tenkte litt på Syden (ved Middelhavet) men så er det meldt en ganske kraftig hetebølge der nede denne sommeren. Dattera vår har kjempelangt, blondt hår som rekker helt ned til nedre korsryggen, så hun blir ikke noe særlig varm i toppen, men hun kan bli lett solbrent dersom hun glemmer å smøre seg med solfaktor. Noen tips her?

Anonymkode: 97c75...7c8

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rom 333 på Esplendido Hotel i Porto Soller på Mallorca. Ca 750€ pr natt, egen uteplass med splashpool. Kjempegod mat i restauranten, de elsker barn og det er en strand rett utenfor. 20 min med taxi på flyplassen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er han bare politimann og aksjemegler? Gud bede, fant du deg ikke bedre? Filmstjerne og aksjemegler,  eller advokat og aksjemegler?  

Anonymkode: 72b5a...323

• Liker 29
Skrevet

Disneyland i Florida. Eller en av Fijiøyene. En sånn bungalow på vannet hadde vært herlig.

images.jpeg.jpg.d56c4ab90d9a2ffddea45812192b324b.jpg

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sveits passer vel for dere, kåret til  Europas dyreste ferieland..

Anonymkode: 2186a...4e1

• Liker 4
Gjest Optimo
Skrevet

Dubai har jo noen hotell som koster litt.. 

AnonymBruker
Skrevet

Cruise

Anonymkode: b9ae8...7e5

AnonymBruker
Skrevet

æsj 😂

Anonymkode: b88cd...969

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Reis jorden rundt, og bruk kun luksus hoteller og luksus restauranter..

AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd? Men hvis jeg hadde hatt masse penger hadde jeg dratt til steder som NZ og Australia, Sør-amerika osv. Steder langt unna man kan reise rundt og se mye av verden. Men disse stedene er kanskje bedre i vinterferien. Det er mange steder å dra til om man har økonomi til det, så bare å slå seg løs.

Anonymkode: 47446...113

• Liker 9
Skrevet

Både idealist og kapitalist der alt s å :)

Anbefaler å leie privatfly og fly dit man vil når man vil.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvis du har så mye penger,  og så har du ikke større fantasi enn en sydentur?? Hva med USA,  Asia, eller safari i Afrika? 

Endret av tirben
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Fnis...vel, du gjorde et forsøk på å trolle. Kanskje neste gang! Hehe, de med penger drar ikke til «Syden», vet du.

Anonymkode: 0deb0...f30

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! Du må nok prøve igjen å lage bedre trolle tråd! 🤣🤣🤣

Anonymkode: 5b3b1...b6f

• Liker 3
Skrevet

Haha, ler. "jeg er mye bedre enn dere"! 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Har hørt at Norge skal være et av de dyreste ferielandene?

Anonymkode: 64f6d...7f2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Har hørt at Norge skal være et av de dyreste ferielandene?

Anonymkode: 64f6d...7f2

Det stemmer ganske godt. En tre-ukers bilferie i Norge med hotellovernatting og besøk av attraksjoner burde få pengene til å fly.

Anonymkode: 8cf16...d87

Skrevet

En tur til Svinesund, magisk❤️

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...