AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Har en veninne som stenger seg selv inne. Hun vil bare snakker om meg/mitt eller andre mennesker. Men ikke om seg selv. Hvordan få henne til å åpne seg? Vil gjerne støtte henne om hun trenger det. Vil ikke bare dele mine svakheter og tanker, vil også høre hennes dype tanker. Slik at jeg kan støtte hun også... Ikke bare åpne meg selv. Jeg liker heller ikke snakke for mye om andre som ikke er tilstede, litt men ikke mye... Jeg vil ikke presse hun heller til å måtte snakke om seg selv.... Men hun skjuler alt som er vanskelig og tørr ikke vise noe svakheter Anonymkode: 9e40f...028
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har en veninne som stenger seg selv inne. Hun vil bare snakker om meg/mitt eller andre mennesker. Men ikke om seg selv. Hvordan få henne til å åpne seg? Vil gjerne støtte henne om hun trenger det. Vil ikke bare dele mine svakheter og tanker, vil også høre hennes dype tanker. Slik at jeg kan støtte hun også... Ikke bare åpne meg selv. Jeg liker heller ikke snakke for mye om andre som ikke er tilstede, litt men ikke mye... Jeg vil ikke presse hun heller til å måtte snakke om seg selv.... Men hun skjuler alt som er vanskelig og tørr ikke vise noe svakheter Anonymkode: 9e40f...028 Hun har vel fått med seg at folk irriterer seg over folk som bare snakker om «meg oc mitt». Og er redd for å virke selvopptatt. Jeg prøver også å få samtalen over på andre for å ikke være slik, men de spør og graver veldig om mitt liv da så. Anonymkode: 28f90...9ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå