AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #21 Skrevet 24. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Allikevel synes jeg at du kan ringe og be om å få en time snart, ettersom dette bekymrer deg og ettersom jeg mener at legen bør gi deg informasjon og eventuelt medisin dersom du trenger det. Hvordan er pusten nå og forkjølelsen nå? Hoster du slim? Er du tungpustet? Anonymkode: 7c049...e37 Nei, jeg hoster ikke slim. Jeg kan bli littegrann tungpustet når det er veldig mye pollen i luften men det er helt normalt for meg siden jeg har astma Jeg ble veldig beroliget av at AB over her beskrev hva en slimpropp egenltig er Anonymkode: 5db21...473 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #22 Skrevet 24. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg hoster ikke slim. Jeg kan bli littegrann tungpustet når det er veldig mye pollen i luften men det er helt normalt for meg siden jeg har astma Jeg ble veldig beroliget av at AB over her beskrev hva en slimpropp egenltig er Anonymkode: 5db21...473 Ok Det er godt å høre Anonymkode: 7c049...e37 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå