HeiJegHeter Skrevet 24. juni 2019 #1 Del Skrevet 24. juni 2019 Hei, Jeg skal for første gang bevege meg sørover i landet, og skal kjøre fra oslo - kristiansand - stavanger - bergen. Hvilke steder bør jeg stoppe? Jeg er på leting etter fine utsiktspunkt, severdigheter, og andre steder som anbefales på en slik reise. Vi skal og sove i telt i Stavanger-området - er det noen som har anbefalinger til steder man kan sette opp telt gratis i nærheten av sjøen? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 24. juni 2019 #2 Del Skrevet 24. juni 2019 Oslo-Kristiansand: Kongsberg - Gaustatoppen - Haukeli - ned Setesdalen. Videre til Lindesnes. Fra Flekkefjord tar du ytre veg (44) mot Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Del Skrevet 26. juni 2019 Helleren i Jøssingfjorden. Prekestolen/Lysefjorden. Koselige Sørlandsbyer, fx bokbyen i Tvedestrand hvis dere liker bøker. Den lille dyrehagen i Gjerstad. Lindesnes fyr Anonymkode: 01207...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #4 Del Skrevet 26. juni 2019 Fra Stavanger mot Bergen bør du ta en liten svipptur innom Hardanger og da velge selve kremen av Hardanger, Sørfjorden - Ullensvang. Velg da å kjøre på østsiden av fjorden, Odda til Kinsarvik, da kan du fortsette videre mot Bergen via Hardangerbrua og Voss. Er det snakk om tur i nær framtid, juli/august, vil dere oppleve en skikkelig fruktsommer i Hardanger, med selvbetjente boder med salg av moreller og plommer, eplesaft, eplemost og annet snadder. Anonymkode: c6236...b8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #5 Del Skrevet 26. juni 2019 Solastranda ved Stavanger. Gamlebyen der og Sandviken i Bergen. Fløien, fisketorget. Anonymkode: 7e6d6...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #6 Del Skrevet 26. juni 2019 Sogndalstrand i Sokndal, Helleren i Jøssingfjord og kjør omvei langs Jæren til Stavanger. Anonymkode: e0864...724 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #7 Del Skrevet 29. juni 2019 Stavanger: - Gamle Stavanger med sine hvite trehus - Domkirken ligger i nærheten av Gamle Stavanger - Jernaldergården med gammer og hellebakst - Ullandhaugstårnet har fin utsikt og er ikke langt unna Jernaldergården Anonymkode: 5508e...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå