AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Jeg skal snart bli tante for første gang, og er veldig spent! Ønsker å gi en litt fin gave til babyen! Har allrede kjøpt litt klær som ble gitt i babyshoweren. Aner ikke så mye om babyer og hva som er gøy å få helt i starten? Bruker vel ikke så mye leker osv de første ukene/månedene? Tenker kanskje bedre å gi det til jul feks? Litt kjedelig å gi enda mer klær også.. (babyen har allerede masse klær!) Noen tips? Hva hadde du blitt glad for? Tenker i prisklassen 500-1000 kr! Anonymkode: 2ea48...1f9
Minlillelykke Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 Lillelam pledd😍 vesla på 1.5 bruker fortsatt sitt daglig 3
skruf Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 Kan du å strikke? Jeg strikket et veldig enkelt pledd i tynn alpakka da jeg ble tante, søsteren min ble kjempeglad og pleddet er hyppig brukt. Strikket det litt stort sånn at hun virkelig kan tulle den lille inn i det 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 Noe hjemmestrikket. Soveskinn fra Nøstebarn. Penger til fond. Klassisk eventyrbok. Anonymkode: 7ca79...1bb 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 Vi ble veldig glade for ulldresser, enten hjemmestrikkede eller kjøpte. Jeg har også likt veldig godt bøkene Mesmerized og Baby face (ser ut som samme utgiver, tror det er australske bøker). Eller solide fine treleker som varer. Trenger jo ikke være noe man trenger med en eneste gang heller. Cd med barnesanger hvis de har cd-spiller i bilen. Et koselig lekepledd til å ha i stellesekken. Evt en god sekk til barnet når det skal på overnatting, feks weekendbagen til kaos eller andre rimeligere alternativ. Det hadde jeg blitt glad for i hvert fall! Selv ga jeg ikke noe gode gaver til mine tantebarn, i hovedsak noen pysjamaser og bamser (mangel på research og peiling egentlig), dette var de tingene som slo minst an når vi mottok. Og ikke minst kosekluter, tror vi fikk 5 stk og brukte ingen. Anonymkode: 59008...7d1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #6 Skrevet 25. juni 2019 Da jeg ble tante for første gang da jeg var tenåring for 13 år siden gav jeg en litt stor bamse og en sekk. Når jeg fekk mitt første barn nå i år fikk barnet mitt bamsen i gave av min niese med kort som stod at hun håpet han fikk like mye glede ut av den som hun hadde hatt😍 Anonymkode: 23699...1a1 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 Vi har blitt veldig glade for bøker. Min første store sangbok og eventyrbok. Har masse glede av sangboka tidlig. Anonymkode: d0a9f...040 1
Splittbinders Skrevet 25. juni 2019 #8 Skrevet 25. juni 2019 - Bok, feks Den Store Eventyrboka eller hva den nå heter - Sekk, matboks og drikkeflaske. Gull å ha den dagen livet i bhg begynner - Lite ullteppe, enten hjemmestrikket eller Lillelam feks som nevnt over - Sparebøsse (vi har en fin fra Georg Jensen) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå