AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Finnes det jobber hvor man stort sett er alene hele dagen? Anonymkode: a633b...712 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 Jobber som regnskapsfører og snakker stort sett bare med folk i lunsjen. Har eget kontor, kaffemaskin på kontoret og sitter rett ved siden av toalettet. Anonymkode: 84e7f...ef9 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 Jeg har hjemmekontor og jobber alene dag inn og dag ut... Det er ikke mye å misunne. Anonymkode: ae8ee...377
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #5 Skrevet 24. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har hjemmekontor og jobber alene dag inn og dag ut... Det er ikke mye å misunne. Anonymkode: ae8ee...377 Jeg er i hvert fall misunnelig. Bytter ut kontorlandskap og gal sjef når som helst. Anonymkode: b0df1...ede 7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #6 Skrevet 24. juni 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hjemmekontor og jobber alene dag inn og dag ut... Det er ikke mye å misunne. Anonymkode: ae8ee...377 Høres ut som en drøm. Hva jobber du med? Anonymkode: a633b...712 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #7 Skrevet 24. juni 2019 Ja, det høres ut som en drøm, men man blir bare helt noldus i hodet uten menneskelig kontakt. Nå har jeg jobbet hjemmefra i fire år, og orker knapt å gå på butikken i det daglige. Bare subber rundt i joggebukser dagen lang. Om noen vil treffe meg får jeg nesten panikk , jeg er jo aldri forberedt for noen ting - alt blir slitsomt. Et par ganger i uka hadde sikkert vært tipp-topp - ikke minst fordi man kan stå opp 90 sekunder før man skal være på jobb, men det slutter å være ok etter en stund. Tro meg! Jeg jobber med import. Anonymkode: ae8ee...377 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #8 Skrevet 24. juni 2019 Vil tro det er ganske lett å finne. Jeg jobber som saksbehandler i en kommune med eget kontor. Om jeg vil (og det skjer ofte) så ytrer jeg bare to ord i løpet av en hel dag. Hei og hadet. Til sjefen, siden jeg må forbi kontoret hans på vei til mitt. Er han ikke på jobb så kommer det ingen lyd ut av min munn i løpet av dagen med mindre en plagsom kollega vil ha meg på lunsj (som jeg alltid sier nei til). Har en kontortelefon også, men den koblet jeg ut for mange år siden. Tror ikke noen har merket det. Anonymkode: 89b5b...8c7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #9 Skrevet 24. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det høres ut som en drøm, men man blir bare helt noldus i hodet uten menneskelig kontakt. Nå har jeg jobbet hjemmefra i fire år, og orker knapt å gå på butikken i det daglige. Bare subber rundt i joggebukser dagen lang. Om noen vil treffe meg får jeg nesten panikk , jeg er jo aldri forberedt for noen ting - alt blir slitsomt. Et par ganger i uka hadde sikkert vært tipp-topp - ikke minst fordi man kan stå opp 90 sekunder før man skal være på jobb, men det slutter å være ok etter en stund. Tro meg! Jeg jobber med import. Anonymkode: ae8ee...377 Man kan jo ha menneskelig kontakt utenom jobben. Arbeidsdagen hadde jeg mer enn gjerne tilbragt alene. Anonymkode: b0df1...ede 4
MortenMinstelønn Skrevet 24. juni 2019 #10 Skrevet 24. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Finnes det jobber hvor man stort sett er alene hele dagen? Fyrtårn er som regel vinner her. 14
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #11 Skrevet 24. juni 2019 Prøv en renholdsjobb da, hvis du tror det er så stas å gå hele dagen uten å prate med noen. Jeg trenger mye alenetid jeg og, men å gå å vaske og stulle i sin egen verden gjør at jeg grubler og overtenker og har det ikke bra. Anonymkode: 7fdc2...0b4 2
Ullvott Skrevet 24. juni 2019 #12 Skrevet 24. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro det er ganske lett å finne. Jeg jobber som saksbehandler i en kommune med eget kontor. Om jeg vil (og det skjer ofte) så ytrer jeg bare to ord i løpet av en hel dag. Hei og hadet. Til sjefen, siden jeg må forbi kontoret hans på vei til mitt. Er han ikke på jobb så kommer det ingen lyd ut av min munn i løpet av dagen med mindre en plagsom kollega vil ha meg på lunsj (som jeg alltid sier nei til). Har en kontortelefon også, men den koblet jeg ut for mange år siden. Tror ikke noen har merket det. Anonymkode: 89b5b...8c7 Hvilket fagområde jobber du innenfor, og i hva slags type stilling, som vanligvis ikke har kontakt verken med kollegaer eller innbyggere? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #13 Skrevet 24. juni 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det høres ut som en drøm, men man blir bare helt noldus i hodet uten menneskelig kontakt. Nå har jeg jobbet hjemmefra i fire år, og orker knapt å gå på butikken i det daglige. Bare subber rundt i joggebukser dagen lang. Om noen vil treffe meg får jeg nesten panikk , jeg er jo aldri forberedt for noen ting - alt blir slitsomt. Et par ganger i uka hadde sikkert vært tipp-topp - ikke minst fordi man kan stå opp 90 sekunder før man skal være på jobb, men det slutter å være ok etter en stund. Tro meg! Jeg jobber med import. Anonymkode: ae8ee...377 Vel jeg har familie så jeg må være sosial. Problemet er at jeg blir tappet for energi i løpet av dagen pga kollegaer osv og har ingenting igjen til fritiden og familie. Derfor leter jeg etter en jobb hvor jeg stort sett er alene Anonymkode: a633b...712 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #14 Skrevet 24. juni 2019 30 minutter siden, Ullvott skrev: Hvilket fagområde jobber du innenfor, og i hva slags type stilling, som vanligvis ikke har kontakt verken med kollegaer eller innbyggere? Det er masse kontakt. Den skjer bare elektronisk. Anonymkode: 89b5b...8c7 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #15 Skrevet 24. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo ha menneskelig kontakt utenom jobben. Arbeidsdagen hadde jeg mer enn gjerne tilbragt alene. Anonymkode: b0df1...ede Dessverre fungerer ikke hodet sånn etter en lang periode. Du blir rett og slett usosial, og det blir et kjempetiltak å gjøre noe sosialt etter jobb. Hjernen er alene... Anonymkode: ae8ee...377
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #16 Skrevet 24. juni 2019 Akkurat nå, lowIQmoderneGaming skrev: Slutt å bruk deg selv som mal for alle andre. Mange av oss hadde klart oss fint uten å måtte omgås andre mennesker på jobb. De gangene jeg har hjemmekontor er det som om jeg blir et lykkelig menneske nesten, også skal du sitte her å fortelle folk at det ikke går. Dummeste jeg har hørt. Men du er vel som sjefkjerringa mi "hvem skal man ta femminutters sparringene med hjemme liksom" og alt det maset hennes. Totalt i utakt med andres behov og preferanser Jesus... misunnelig much? Kos deg med hjemmekontor hver eneste dag du, det virker som det kler deg, også! Anonymkode: ae8ee...377 2
Gjest Krampus Skrevet 24. juni 2019 #18 Skrevet 24. juni 2019 Bibliotekar på bygda. Er så undersosialisert og understimulert at jeg er på nippet til å begynne å hallusinere.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #19 Skrevet 24. juni 2019 4 minutter siden, nirvania skrev: Det må være fryktelig kjedelig!😨 Og herlig 😍 Anonymkode: a633b...712 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #20 Skrevet 24. juni 2019 7 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev: Latterlig å sitte her å sutre over å ha en luksus få andre har og samtidig prøve å underminere verdien av det Jeg forsøker bare å formidle at det slett ikke er den luksusen du måtte tro. Jeg ser mine kollegaer maks fire ganger i året. Det gjør noe med deg, om du tror det eller ei. Vi kan gjerne bytte. Anonymkode: ae8ee...377 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå