Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det jobber hvor man stort sett er alene hele dagen? 

Anonymkode: a633b...712

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber som regnskapsfører og snakker stort sett bare med folk i lunsjen. Har eget kontor, kaffemaskin på kontoret og sitter rett ved siden av toalettet. 

Anonymkode: 84e7f...ef9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hjemmekontor og jobber alene dag inn og dag ut... Det er ikke mye å misunne. 

Anonymkode: ae8ee...377

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hjemmekontor og jobber alene dag inn og dag ut... Det er ikke mye å misunne. 

Jeg er i hvert fall misunnelig. Bytter ut kontorlandskap og gal sjef når som helst. 

Anonymkode: b0df1...ede

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en drøm. Hva jobber du med? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det høres ut som en drøm, men man blir bare helt noldus i hodet uten menneskelig kontakt. Nå har jeg jobbet hjemmefra i fire år, og orker knapt å gå på butikken i det daglige. Bare subber rundt i joggebukser dagen lang. Om noen vil treffe meg får jeg nesten panikk , jeg er jo aldri forberedt for noen ting - alt blir slitsomt. Et par ganger i uka hadde sikkert vært tipp-topp - ikke minst fordi man kan stå opp 90 sekunder før man skal være på jobb, men det slutter å være ok etter en stund. Tro meg! Jeg jobber med import.  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er ganske lett å finne. Jeg jobber som saksbehandler i en kommune med eget kontor. Om jeg vil (og det skjer ofte) så ytrer jeg bare to ord i løpet av en hel dag. Hei og hadet. Til sjefen, siden jeg må forbi kontoret hans på vei til mitt. Er han ikke på jobb så kommer det ingen lyd ut av min munn i løpet av dagen med mindre en plagsom kollega vil ha meg på lunsj (som jeg alltid sier nei til). Har en kontortelefon også, men den koblet jeg ut for mange år siden. Tror ikke noen har merket det.

Anonymkode: 89b5b...8c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det høres ut som en drøm, men man blir bare helt noldus i hodet uten menneskelig kontakt. Nå har jeg jobbet hjemmefra i fire år, og orker knapt å gå på butikken i det daglige. Bare subber rundt i joggebukser dagen lang. Om noen vil treffe meg får jeg nesten panikk , jeg er jo aldri forberedt for noen ting - alt blir slitsomt. Et par ganger i uka hadde sikkert vært tipp-topp - ikke minst fordi man kan stå opp 90 sekunder før man skal være på jobb, men det slutter å være ok etter en stund. Tro meg! Jeg jobber med import.  

Man kan jo ha menneskelig kontakt utenom jobben. Arbeidsdagen hadde jeg mer enn gjerne tilbragt alene. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det jobber hvor man stort sett er alene hele dagen? 

Fyrtårn er som regel vinner her.

lighthouse_c22248c4-c7b1-448b-8124-385d6

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Prøv en renholdsjobb da, hvis du tror det er så stas å gå hele dagen uten å prate med noen. Jeg trenger mye alenetid jeg og, men å gå å vaske og stulle i sin egen verden gjør at jeg grubler og overtenker og har det ikke bra. 

Anonymkode: 7fdc2...0b4

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro det er ganske lett å finne. Jeg jobber som saksbehandler i en kommune med eget kontor. Om jeg vil (og det skjer ofte) så ytrer jeg bare to ord i løpet av en hel dag. Hei og hadet. Til sjefen, siden jeg må forbi kontoret hans på vei til mitt. Er han ikke på jobb så kommer det ingen lyd ut av min munn i løpet av dagen med mindre en plagsom kollega vil ha meg på lunsj (som jeg alltid sier nei til). Har en kontortelefon også, men den koblet jeg ut for mange år siden. Tror ikke noen har merket det.

Hvilket fagområde jobber du innenfor, og i hva slags type stilling, som vanligvis ikke har kontakt verken med kollegaer eller innbyggere? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel jeg har familie så jeg må være sosial. Problemet er at jeg blir tappet for energi i løpet av dagen pga kollegaer osv og har ingenting igjen til fritiden og familie. Derfor leter jeg etter en jobb hvor jeg stort sett er alene 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Ullvott skrev:

Hvilket fagområde jobber du innenfor, og i hva slags type stilling, som vanligvis ikke har kontakt verken med kollegaer eller innbyggere? 

Det er masse kontakt. Den skjer bare elektronisk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo ha menneskelig kontakt utenom jobben. Arbeidsdagen hadde jeg mer enn gjerne tilbragt alene. 

Dessverre fungerer ikke hodet sånn etter en lang periode. Du blir rett og slett usosial, og det blir et kjempetiltak å gjøre noe sosialt etter jobb. Hjernen er alene... 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, lowIQmoderneGaming skrev:

Slutt å bruk deg selv som mal for alle andre. Mange av oss hadde klart oss fint uten å måtte omgås andre mennesker på jobb. De gangene jeg har hjemmekontor er det som om jeg blir et lykkelig menneske nesten, også skal du sitte her å fortelle folk at det ikke går. Dummeste jeg har hørt. Men du er vel som sjefkjerringa mi "hvem skal man ta femminutters sparringene med hjemme liksom" og alt det maset hennes. Totalt i utakt med andres behov og preferanser

Jesus... misunnelig much? Kos deg med hjemmekontor hver eneste dag du, det virker som det kler deg, også! 

• Liker 2
Skrevet

Det må være fryktelig kjedelig!😨

Gjest Krampus
Skrevet

Bibliotekar på bygda. Er så undersosialisert og understimulert at jeg er på nippet til å begynne å hallusinere. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, nirvania skrev:

Det må være fryktelig kjedelig!😨

Og herlig 😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev:

Latterlig å sitte her å sutre over å ha en luksus få andre har og samtidig prøve å underminere verdien av det

Jeg forsøker bare å formidle at det slett ikke er den luksusen du måtte tro. Jeg ser mine kollegaer maks fire ganger i året. Det gjør noe med deg, om du tror det eller ei. Vi kan gjerne bytte. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...