Sparks Skrevet 29. juni 2019 #101 Skrevet 29. juni 2019 The Big Bang Theory. Overdreven, tørr humor. Har aldri kunnet se noe mer enn 1 episode. 1
Gjest Juks Skrevet 29. juni 2019 #102 Skrevet 29. juni 2019 Tenkte jeg skulle gi Game of Thrones sjansen nå pga den enorme omtalen og det fantastiske omdømme. Gikk inn med åpent sinn, og håpte på å bli like forført som resten av verden. Serien starter rolig. Jaja det er bare innledningen, tenkte jeg. Den fortsetter rolig. Kanskje tar det seg opp snart? Etter episode 6 var det fortsatt rolig. Da avbrøt jeg. Fy fader hvor kjedelig. Jeg har sett mye dårlige serier, men aldri kjedet meg så mye som under disse episodene. Knulling, horeri, mingling, sverdtrening og et barn som ble dyttet ut av et vindu er minnene jeg har i ettertid etter 6 episoder. 6 episoder, ca 6 timer, godt over en halv sesong! På episoder som ligger på over 9 i gjennomsnitt på imdb.com. Hæ? Seriøst? Når tid begynner dramaet? Begynner det i det hele tatt eller fortsetter det i samme dur?! Mest oppskrytte serien ever!
Reader81 Skrevet 29. juni 2019 #103 Skrevet 29. juni 2019 Skjønner ikke at noen kan mene at himym er elendig og friends veldig bra. Jeg elsket friends i tenårene men det er noe av det dårligste jeg har sett i voksen alder. Himym hadde 5 gode sesonger før det begynte å falle i kvalitet. GOT ser ut som noe av det mest idiootiske jeg kan tenke meg. Jeg ville heller lest en bruksanvisning.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #104 Skrevet 30. juni 2019 På 28.6.2019 den 14.07, Ullvott skrev: Kverulering kan det sikkert være, men svaret på spørsmålet ditt er likevel nei. Det er ikke på samme måte. Årsak: Det kan ikke være oppskrytt hvis ingen har skrytt. Hvordan vet du at ingen har skrytt? Dette kommer jo helt an på omgangskrets og alder. For eksempel ble hotel Cæsar skrytt opp i skyene av en del av mine jevnaldrende når jeg vokste opp, mens mine foreldre synes den var helt elendig og samme syntes nok de fleste av deres venner. Anonymkode: da2c0...001
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #105 Skrevet 1. juli 2019 Jeg forstod heller ikke poenget med "breaking bad" og all den hypen den fikk... Den hadde selvfølgelig en del gode øyeblikk. Men andre deler ble temmwlig langdryge og trøtte greier... Anonymkode: 1e441...837 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #106 Skrevet 6. juli 2019 Nå ser jeg ikke mye på serier, men må si at Friends er helt ufattelig kjedelig. Jeg forstår virkelig ikke humoren i Friends i det hele tatt. Og jeg er en person som ofte omtales av andre for å være morsom. Anonymkode: c69e3...63c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #107 Skrevet 7. juli 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå ser jeg ikke mye på serier, men må si at Friends er helt ufattelig kjedelig. Jeg forstår virkelig ikke humoren i Friends i det hele tatt. Og jeg er en person som ofte omtales av andre for å være morsom. Anonymkode: c69e3...63c Friends er konge. Hele denne topicen er egentlig ganske dustete....alle har forskjellig smak....det er ikke noe nytt. Anonymkode: 12fab...6ba 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå