Milla29 Skrevet 27. juni 2019 #81 Skrevet 27. juni 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest ett sted at Friends ikke vill vært like populær i dag som den var på 90-tallet, mye av humoren ville ikke dagens ungdom forstå. Jeg mener nå det er tidenes beste komiserie. Anonymkode: be51d...f99 Tja, si ikke det. Mine barn på 12 og 15 år DIGGER Friends, og har sett hele serien flere ganger de siste årene. De syns den er tidenes beste komiserie og at den er utrolig morsom, så alt håp er ikke ute for dagens ungdom tydeligvis 4
Ullvott Skrevet 27. juni 2019 #82 Skrevet 27. juni 2019 Le Bureau er jo en serie med høy kred, og er sikkert veldig bra laget og alt det der, men du verden så dørgende kjedelig! «Alle» sier at man må se minst halvannen sesong (eller noe sånt), men da blir man til gjengjeld helt hekta, men altså: hvorfor i all verden skal jeg kaste bort så mye tid på kjedsomhet, bare for at jeg kanskje kanskje kan komme til å like noe maaaaange timer fram i tid? Da foretrekker jeg heller å se noe som fenger LITT fortere.
SPOCA Skrevet 27. juni 2019 #83 Skrevet 27. juni 2019 (endret) Friends ja. Det er serie jeg glemte å nevne. Jeg er tydeligvis rar, for jeg er vel en av de få som aldri orket å se på Friends (jeg er født sent på 80-tallet og Friends var svært populært da jeg gikk på barne- og ungdomskolen), nettopp fordi jeg synes det er så dårlig og oppskrytt. Jeg klarte aldri å bli fenget av serien, og jeg synes humoren bare var platt og dum. Gi meg Seinfeld eller Frasier any day, eventuelt en god britisk komiserie. Endret 27. juni 2019 av SPOCA 5
Gjest Zerohero Skrevet 27. juni 2019 #84 Skrevet 27. juni 2019 Stranger Things. Klarte aldri helt å like den. Samme med Two and a half men. Det er virkelig ikke min humor, og jeg blir sur bare av å tenke på Charlie Sheen 😂
Hedersbrukeren Skrevet 27. juni 2019 #85 Skrevet 27. juni 2019 48 minutter siden, Ullvott skrev: Le Bureau er jo en serie med høy kred, og er sikkert veldig bra laget og alt det der, men du verden så dørgende kjedelig! «Alle» sier at man må se minst halvannen sesong (eller noe sånt), men da blir man til gjengjeld helt hekta, men altså: hvorfor i all verden skal jeg kaste bort så mye tid på kjedsomhet, bare for at jeg kanskje kanskje kan komme til å like noe maaaaange timer fram i tid? Da foretrekker jeg heller å se noe som fenger LITT fortere. Det er en bra serie, men man kan jo skjønne at den ikke er for alle
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #86 Skrevet 27. juni 2019 The Strain. Promoteres som binge worthy fra HBO, skrevet/regi av Guillermo del Toro... Og helt banalt teit. Jeg ga det et forsøk på tre episoder. Lost. Spennende første 5-6 episoder, deretter masse repetisjoner og en rar slutt. Ally McBeal. Husket alle på ungdomsskolen elsket det. Jeg syntes det var teit og overdrevent. Også er det noen serier som burde ha mer hype. Motsatt kategori, altså. På topp på den lista er Deadwood. Anonymkode: 960b0...9ef
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #87 Skrevet 27. juni 2019 Stranger things. Synes første sesongen var bra, men så ble det for snålt og slitsomt. Braking bad. Grei nok, men for langtekkelig. HIMYM. Bare rett og slett dårlig! Anonymkode: 6a8e4...bb8
Nooni Skrevet 27. juni 2019 #88 Skrevet 27. juni 2019 Big bang theory How I met your Mother Jeg finner ingenting positivt ved dem 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #89 Skrevet 27. juni 2019 "mot i brøstet" var vel også temmelig kleine saker! Barnehage-humor... Anonymkode: 1e441...837
Ullvott Skrevet 27. juni 2019 #90 Skrevet 27. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: "mot i brøstet" var vel også temmelig kleine saker! Barnehage-humor... Anonymkode: 1e441...837 Det er ingen i hele verden som noensinne har sagt at Mot i brøstet var bra. Den er dårlig, men siden alle er enige om at den er noe av det verste som noensinne er laget har den ikke fått ufortjent mye skryt. Da er den ikke oppskrytt. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #91 Skrevet 27. juni 2019 Det eneste denne tråden viser er at dere ikke er i stand til å forstå forskjellen på dårlig og oppskrytt. Anonymkode: c0931...235 5
Gjest Hellandussan Skrevet 28. juni 2019 #92 Skrevet 28. juni 2019 Skam, Mad men, Chernobyl, Greys Anatomy er serier jeg ser på som oppskrytte serier. Har sett og til tider likt seriene, men syns de er altfor overvurdert og opphausa i media da.
Strawberry19 Skrevet 28. juni 2019 #93 Skrevet 28. juni 2019 Hvorfor mener noen her at The Big Bang Theory og The Blacklist er dårlig eller oppskrytt? 🤔 Jeg for min del klarte aldri å like Breaking Bad eller Game Of Thrones..
mammahjarte Skrevet 28. juni 2019 #94 Skrevet 28. juni 2019 The Big Bang Theory How I met your mother The umbrella academy
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #95 Skrevet 28. juni 2019 Game of thrones Handmaids tale Prison break Billions Walking dead Blacklist Anonymkode: 98d40...adf
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #96 Skrevet 28. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det eneste denne tråden viser er at dere ikke er i stand til å forstå forskjellen på dårlig og oppskrytt. Anonymkode: c0931...235 Var da voldsomt til mas om dette da. Du får gi eksempler på hvilken du synes er oppskrytt. Anonymkode: 42ef2...fb4 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #97 Skrevet 28. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det eneste denne tråden viser er at dere ikke er i stand til å forstå forskjellen på dårlig og oppskrytt. Anonymkode: c0931...235 Du er sånn den 5. personen som sier dette her. For noe mas 🙄 Er ikke dette ganske subjektivt egentlig, på samme måte som serier man synes er dårlig? Synes folk kverulerer på alt. It ain’t that deep... Anonymkode: 6d5a5...1de 2
Ullvott Skrevet 28. juni 2019 #98 Skrevet 28. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er sånn den 5. personen som sier dette her. For noe mas 🙄 Er ikke dette ganske subjektivt egentlig, på samme måte som serier man synes er dårlig? Synes folk kverulerer på alt. It ain’t that deep... Anonymkode: 6d5a5...1de Kverulering kan det sikkert være, men svaret på spørsmålet ditt er likevel nei. Det er ikke på samme måte. Årsak: Det kan ikke være oppskrytt hvis ingen har skrytt. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #99 Skrevet 28. juni 2019 Skam, selv om jeg selv likte å se på det. Det var virkelig ikke en SÅ bra serie. Bra var den, men ikke SÅ BRA. Anonymkode: ea26c...c23 1
Scherbatsky Skrevet 29. juni 2019 #100 Skrevet 29. juni 2019 Killing Eve Stranger Things Modern Family Westworld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå