Gå til innhold

Hvilke TVserier er oppskrytt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Game of thrones. Tullete serie uten rot i virkeligheten.

Anonymkode: 27e78...5d4

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor nevner flere her grey's anatomy? Merker jeg blir forbanna. 

Anonymkode: 91b7b...57d

Enig Grey`s anatomy er ikke oppskrytt den er dritt dårlig.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 9
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Game of thrones. Tullete serie uten rot i virkeligheten.

Anonymkode: 27e78...5d4

Du er klar over at Game of Thrones er en fantasi serie ikke sant ?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fordi det har ingenting med leger å slikt å gjøre. er like mye såpe som hotel cæsar og det er gørr kjedelig. 

Anonymkode: 6bf0b...7a2

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ooh, dette blir gøy.

Skam. (Altså, nei. Den var verken bra eller fantastisk, helt ok.)

GOT (Har sett litt av den, men ble for mye vold for min smak)

Kommer tilbake når jeg kommer på flere.

Anonymkode: 9d8e6...774

AnonymBruker
Skrevet

En del av dere blander oppskrytt med dårlig.

Det er 2 forskjellige ting.

Anonymkode: c0931...235

• Liker 4
Skrevet

Suits! Åh jeg blir oppgitt bare av å tenke på den

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ikke sunt ut å bli forbanna av at noen på internett mener en TV-serie er oppskrytt. 

Anonymkode: c2845...60f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del av dere blander oppskrytt med dårlig.

Det er 2 forskjellige ting.

Anonymkode: c0931...235

ikke egentlig. oppskrytt er så å si det samme som "overvurdert", at noe har fått mer (i denne sammenhengen) gode ord, blir sett på som noe bra og ofte fantastisk og unikt.. men som vi da mener er rævva og dårlig i forhold til hva folk sier.
Dersom noen her inne skriver f.eks "Sex education" blir helt feil, fordi den er ny og ingen har sagt en damn skit om den. Media har ikke haust den opp, ikke har den gått i 10+ år og har flere hundre tusen seere hver uke. Ikke får den noe spesielt skryt etc. Det blir feil å si den, mens Game of thrones blir behandlet som en Gud blant tv seriene, av både folk og media, det kan nevnes. Og GOT er dårlig, rotete, uoversiktig og bare jævlig dårlig generelt ifølge meg selv, det er med andre ord oppskrytt. Det er ikke så bra som folk skal ha det til, ifølge meg. 

Så nei, det er ikke 2 forskjellige ting, egentlig. det handler om at det er dårlig i forhold til all skryten, rosen, oppmerksomheten og hvor mange som elsker serien som den gitte serien får. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Frustrerte Fruer. Synes hele serien var fjas da jeg var yngre, gjør det sikkert nå også.

Anonymkode: 9d8e6...774

• Liker 3
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ikke egentlig. oppskrytt er så å si det samme som "overvurdert", at noe har fått mer (i denne sammenhengen) gode ord, blir sett på som noe bra og ofte fantastisk og unikt.. men som vi da mener er rævva og dårlig i forhold til hva folk sier.
Dersom noen her inne skriver f.eks "Sex education" blir helt feil, fordi den er ny og ingen har sagt en damn skit om den. Media har ikke haust den opp, ikke har den gått i 10+ år og har flere hundre tusen seere hver uke. Ikke får den noe spesielt skryt etc. Det blir feil å si den, mens Game of thrones blir behandlet som en Gud blant tv seriene, av både folk og media, det kan nevnes. Og GOT er dårlig, rotete, uoversiktig og bare jævlig dårlig generelt ifølge meg selv, det er med andre ord oppskrytt. Det er ikke så bra som folk skal ha det til, ifølge meg. 

Så nei, det er ikke 2 forskjellige ting, egentlig. det handler om at det er dårlig i forhold til all skryten, rosen, oppmerksomheten og hvor mange som elsker serien som den gitte serien får. 

Altså er det to forskjellige ting. Det er feil å si at f.eks Hotel Cæsar (som noen nevnte) er oppskrytt. Man kan godt si den er dårlig, men den er ikke oppskrytt – det er ingen, hverken produsenter eller anmeldere, som har påstått at den er fantastisk og unik.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Handmaids tale. Mulig jeg hadde for høye forventninger, men syntes den var ganske latterlig, egentlig. Ikke noe for meg.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Big bang theory.

Anonymkode: 6234f...cd0

Ja, er så enig!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Altså er det to forskjellige ting. Det er feil å si at f.eks Hotel Cæsar (som noen nevnte) er oppskrytt. Man kan godt si den er dårlig, men den er ikke oppskrytt – det er ingen, hverken produsenter eller anmeldere, som har påstått at den er fantastisk og unik.

Det er jeg enig i, for hotel cæsar er jo hatet av alle, selv av blodfansen føles det ut som 😂 Så den kvalifiseres ikke til å bli nevnt som oppskrytt. og det er jo det jeg sier også, jeg brukte sex education som eksempel men det finnes maaaaange.
Poenget er at AB sier at oppskrytt ikke er det samme som dårlig, det er delvis riktig som sagt. fordi jo, grey's anatomy kan være dårlig for meg, men samtidig oppskrytt. Fordi den har fått mye ros og haust opp av både seere, fans og media. Så jo, jeg kan si at GOT er dårlig og den passer inn i tråden fordi jeg mener den er dårlig når "alle" andre mener den er sååå bra. Så da blir jo oppskrytt = dårlig men det å si at hotel cæsar er dårlig passer ikke inn i tråden, fordi den er ikke oppskrytt, bare dårlig. 

Kom på en til breaking bad. den var jo så stor da den gikk på TV, var ikke så bra som folk skulle ha det til. klarte ikke 1 episode en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Westworld

Anonymkode: a76cf...bc1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"How I met your Mother" var temmelig latterlige greier. 

Samme var GLEE også. For en smørje...                                     

Anonymkode: 1e441...837

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Grey’s anatomy 

Ally macBeal (hater den serien!) 

Anonymkode: 7857c...0bf

• Liker 2
Skrevet (endret)
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

---

Kom på en til breaking bad. den var jo så stor da den gikk på TV, var ikke så bra som folk skulle ha det til. klarte ikke 1 episode en gang.

Hallo? Du kan da ikke bedømme en så lang serie etter en episode! 😅

Endret av Rumle
  • Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg enig i, for hotel cæsar er jo hatet av alle, selv av blodfansen føles det ut som 😂 Så den kvalifiseres ikke til å bli nevnt som oppskrytt. og det er jo det jeg sier også, jeg brukte sex education som eksempel men det finnes maaaaange.
Poenget er at AB sier at oppskrytt ikke er det samme som dårlig, det er delvis riktig som sagt. fordi jo, grey's anatomy kan være dårlig for meg, men samtidig oppskrytt. Fordi den har fått mye ros og haust opp av både seere, fans og media. Så jo, jeg kan si at GOT er dårlig og den passer inn i tråden fordi jeg mener den er dårlig når "alle" andre mener den er sååå bra. Så da blir jo oppskrytt = dårlig men det å si at hotel cæsar er dårlig passer ikke inn i tråden, fordi den er ikke oppskrytt, bare dårlig. 

Når du ikke klarer en episode en gang hvordan kan du si den var dårlig? Jeg likte den ikke i starten heller, men så tok den seg opp og ble bra. Har planer om å se den på nytt jeg. 😛

AnonymBruker
Skrevet

Grey’s anatomy

Two and a half men

Anonymkode: 9197d...c79

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...