AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #43 Skrevet 24. juni 2019 Last Week Tonight with John Oliver. Jeg synes humoren blir for "mekanisk" med alle de popkulturelle referansene og sammenligningene. Han tar alltid noe som fra nyhetene som er skremmende/absurd også sier han "dette er like skremmende/absurd som *sett inn noe vilkårlig skremmende/absurd*" *Sett inn latter fra publikum*. Dette skjer hele tiden og blir for meg slitsomt og lite originalt. I tillegg synes jeg det er gøyere å se på programmer hvor den politiske agendaen ikke er så fremtredende. Anonymkode: c2845...60f 3
LittleMermaid Skrevet 24. juni 2019 #44 Skrevet 24. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For min del var Skam helt greit, men syntes det ble samme historie som har blitt fortalt 1000 ganger tidligere. Untaket var historien om en norsk tennåringsmuslim. Den historien har vel ikke blitt fortalt så mange ganger. Anonymkode: c2845...60f Kanskje lett å glemme hvilken type publikum serien er rettet mot. Lett for oss voksne å kommentere at det er en serie med null substans når den egentlig er rettet mot ungdommer..
Elaine Marley Skrevet 24. juni 2019 #45 Skrevet 24. juni 2019 Jeg må også si Grey's anatomy og Desperate housewifes. Begge seriene er drittdårlige, men jeg synes at de også kan være oppskrytte. I hvert fall var det slik at "alle" kvinnfolk så på det og synes det var så bra fikk jeg inntrykk av. Jeg synes også at Chernobyl er litt oppskrytt. Den er ikke dårlig, men jeg synes ikke at den var så bra som mange skal ha det til. Deadwood så jeg på en god stund, men klarte bare ikke å like den. 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #46 Skrevet 24. juni 2019 Det virker som dere ikke vet forskjellen på dårlig og oppskrytt. Oppskrytt er ikke det samme som dårlig, det er noe som ikke er så bra som mange mener. Anonymkode: c0931...235 1
Rumle Skrevet 24. juni 2019 #47 Skrevet 24. juni 2019 1 time siden, Elaine Marley skrev: --- Jeg synes også at Chernobyl er litt oppskrytt. Den er ikke dårlig, men jeg synes ikke at den var så bra som mange skal ha det til. --- Enig
Pal Fungi Skrevet 24. juni 2019 #48 Skrevet 24. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: "How I met your Mother" var temmelig latterlige greier. Samme var GLEE også. For en smørje... Anonymkode: 1e441...837 Jeg også har aldri helt skjønt greia med "How I met your mother".. 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #49 Skrevet 25. juni 2019 TV-serier er jo smak og behag, oftest rettet mot en bestemt målgruppe, kjønn, alder osv. F.eks. Skam er sikkert bra for jentunger på 13-15 år. Basert på kritikk synes jeg norske/nordiske serier får alt for godt betalt i norske medier, og det er ekstremt sjelden at jeg kommer meg forbi første episode. Anonymkode: 41f0f...ed3 2
Elhaym Skrevet 25. juni 2019 #50 Skrevet 25. juni 2019 Handmaids tale Greys(ser den likevel) Skam The 100 True blood 2
_Pixiedust_ Skrevet 25. juni 2019 #51 Skrevet 25. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: TV-serier er jo smak og behag, oftest rettet mot en bestemt målgruppe, kjønn, alder osv. F.eks. Skam er sikkert bra for jentunger på 13-15 år. Basert på kritikk synes jeg norske/nordiske serier får alt for godt betalt i norske medier, og det er ekstremt sjelden at jeg kommer meg forbi første episode. Anonymkode: 41f0f...ed3 Samme her. Synes generelt sett de er ganske trege og kjedelige.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #52 Skrevet 25. juni 2019 GOT! For en spekulativ og makaber serie, prøvde å se den men ble bare deprimert kvalm. Anonymkode: ee5d0...64d 6
Helgeline Skrevet 26. juni 2019 #54 Skrevet 26. juni 2019 Sex and the city. I tillegg til Greys og Frustrerte fruer.
Lill3My Skrevet 26. juni 2019 #55 Skrevet 26. juni 2019 Oppskrytt som i at serien får mer skryt og ros enn hva jeg selvver enig i: - Westworld (likte den godt,men den er FOR opptatt av å skulle forvirre seeren med altfor mange løse tråder og mind-fucks) - stranger things: ikkje dårlig,men langt Indra SÅ SINNSSYKT bra som "alle" meiner den er 3
Hjarte Skrevet 27. juni 2019 #56 Skrevet 27. juni 2019 (endret) Two and a half men. Jeg fatter ikke at folk synes det er morsomt å se episode, etter episode der hovedtemaet er at Charlie drar damer, mens broren ikke gjør det. Jeg kjenner dessverre folk som bare må se på når det går på tven, og da sitter jeg der i en halvtime og ser på at de ler av de samme greiene hver gang 😫 Endret 27. juni 2019 av Hjarte 6
Gjest Tamsi Skrevet 27. juni 2019 #57 Skrevet 27. juni 2019 Game of thrones, mye fordi alle skal pushe det på de som ikke er interessert. Er så glad det er over, så jeg slipper det samme maset hver eneste gang det kommer ny episode.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #58 Skrevet 27. juni 2019 15 timer siden, Lill3My skrev: Oppskrytt som i at serien får mer skryt og ros enn hva jeg selvver enig i: - Westworld (likte den godt,men den er FOR opptatt av å skulle forvirre seeren med altfor mange løse tråder og mind-fucks) - stranger things: ikkje dårlig,men langt Indra SÅ SINNSSYKT bra som "alle" meiner den er Oppskrytt betyr at serien ikke er så bra som folk sier. Men jeg har merket at noen som svarer her tror at det betyr dårlig. Anonymkode: c0931...235 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #59 Skrevet 27. juni 2019 1 time siden, Hjarte skrev: Two and a half men. Jeg fatter ikke at folk synes det er morsomt å se episode, etter episode der hovedtemaet er at Charlie drar damer, mens broren ikke gjør det. Jeg kjenner dessverre folk som bare må se på når det går på tven, og da sitter jeg der i en halvtime og ser på at de ler av de samme greiene hver gang 😫 Denne serien er ikke oppskrytt den er dårlig. Anonymkode: c0931...235 1
Lill3My Skrevet 27. juni 2019 #60 Skrevet 27. juni 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppskrytt betyr at serien ikke er så bra som folk sier. Men jeg har merket at noen som svarer her tror at det betyr dårlig. Anonymkode: c0931...235 Det var derfor jeg ville presisere at jeg ikke mener "dårlig". 🙂 for seriene jeg nevnte er alt annet enn dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå