AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Jeg har gått ned 17 kg og har litt løs hud på magen. Ikke sånn løst at det henger, men det er litt slapt. Er i Syden og det skrytes opp og med i mente om olivenoljens flotte egenskaper. Fant en olje der det står på flasken at den øker hudens elasitet. Datteren min mente at det kanskje ikke var rette produkt. Det tar sikkert tid før huden strammer seg til den nye fasongen, men man vil jo hjelpe den så godt det lar seg gjøre.Hva tror dere om dette? Anonymkode: 8dc50...d64
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått ned 17 kg og har litt løs hud på magen. Ikke sånn løst at det henger, men det er litt slapt. Er i Syden og det skrytes opp og med i mente om olivenoljens flotte egenskaper. Fant en olje der det står på flasken at den øker hudens elasitet. Datteren min mente at det kanskje ikke var rette produkt. Det tar sikkert tid før huden strammer seg til den nye fasongen, men man vil jo hjelpe den så godt det lar seg gjøre.Hva tror dere om dette? Anonymkode: 8dc50...d64 Tull og tøys. Eneste som kan stramme litt opp er trening. Men det er dessverre slik at når man går ned mange kilo og får litt løs hud, så vil den aldri stramme seg helt opp igjen ed mindre man tar operasjon. Det er dessverre baksiden ved å gå ned mange kilo. Anonymkode: af77b...637
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 Trener selvsagt.og det er jo altfor bagatellmessig for operasjon. Så det du sier er at ingen kremer eller oljer hjelper det minste grann og alt er bare å hive i søppelet? NOE hjelper vel litt? Selges kremer (mmen milliardindustri) utelukkende pga godtroende fjols? Anonymkode: 8dc50...d64
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trener selvsagt.og det er jo altfor bagatellmessig for operasjon. Så det du sier er at ingen kremer eller oljer hjelper det minste grann og alt er bare å hive i søppelet? NOE hjelper vel litt? Selges kremer (mmen milliardindustri) utelukkende pga godtroende fjols? Anonymkode: 8dc50...d64 Stort sett ja. Er vel like effektivt som alle antirynke kremer som egentlig ikke gjør noe som helst for huden. De har vel tastet det meste av slikt på tv2 hjelper deg og helsekontrollen på tv2, og hver gang kommet frem til konklusjonen at det har null effekt. Men selvsagt selger det, er jo utrolig hva folk kan bruke pengene sine på bare de tror eller ønsker nok. Anonymkode: af77b...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå