Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #1 Skrevet 3. mai 2005 I går hadde vi 2 års bryllupsdag, og han glemte hele greia. Jeg vet det er barnslig å være trist og sur, men jeg klarer ikke å la være. Han sa ingenting hele dagen, men når klokka var ni i går kveld klarte jeg ikke å tie still lenger, og slapp bomba. Han ble virkelig lei seg. Nå lurer jeg på hvor lenge jeg skal furte? (Enda mere barnslig. jeg er 38 år ha,ha) Tror sannelig jeg skal kjøpe meg en skikkelig fin rosebukett til meg selv i dag sånn til trøst, for det kom jo ingen blomster fra han så!!! Jeg hadde ordna en overraskelse til han, men det ble ikke noe gøy når han ikke husket dagen.
*Lene* Skrevet 3. mai 2005 #2 Skrevet 3. mai 2005 Vel, er ikke det typisk da? Vi jenter har nok en større greie når det gjelder jubileer o.l... Hadde nok blitt skuffa som deg, men hadde nok nevnt det leeenge før, slik at han rakk å kjøpe en liten oppmerksomhet ;-) Nest gang får du minne han på det dagen før da vet du :-)
nyibyen Skrevet 3. mai 2005 #3 Skrevet 3. mai 2005 Ta det ikke så tungt - mange menn synes ikke det er så viktig med slikt. Og han ble jo lei seg da han fikk vite at han hadde glemt det, ikke sant? Kanskje han gir deg blomster i dag isteden? Jeg kjenner flere menn som ikke gir damene sine gaver på bursdagen, til og med. Men det er vel ikke for at de er slemme, de synes bare ikke det er så viktig. (av en eller annen grunn)
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #4 Skrevet 3. mai 2005 Typisk menn, ikke sant? Du får nesten minne han på slike dager selv om det ikke blir helt det samme da. I vår familie har vi en enorm kalender som jeg har notert alle viktige dager på. Kanskje det hadde vært noe for dere.......
Fakse Skrevet 3. mai 2005 #5 Skrevet 3. mai 2005 Så utrolig lite hensynsfull og fintfølende du er da! Du sier jo selv at din mann ble veldig lei seg fordi han glemte dagen, også skal du gjøre det værre med furte? Ærlig talt, du er ikke bare barnslig, du er også slem!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #6 Skrevet 3. mai 2005 Jeg finnes ikke slem i det hele tatt. Ble bare skuffet, og det må jeg få lov til å gi inntrykk av. Skal vurdere å tilgi han i løpet av dagen, men noe kos blir det ikke på en stund nei. Nei seriøst så vet jeg det er dumt å bli så lei meg, men jeg syns menn kunne lære seg hva som betyr noe for oss også. Vi gjør det til en kunst å vite hva de tenker før de vet det selv nesten, mens de lever i sin egen øl,fotball og jobb verden. Jeg vet at mannen elsker meg over alt, og vi har det veldig bra, men jeg vil ha BLOMSTER!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #7 Skrevet 3. mai 2005 Jeg finnes ikke slem i det hele tatt. Ble bare skuffet' date=' og det må jeg få lov til å gi inntrykk av. Skal vurdere å tilgi han i løpet av dagen, men noe kos blir det ikke på en stund nei. Nei seriøst så vet jeg det er dumt å bli så lei meg, men jeg syns menn kunne lære seg hva som betyr noe for oss også. Vi gjør det til en kunst å vite hva de tenker før de vet det selv nesten, mens de lever i sin egen øl,fotball og jobb verden. Jeg vet at mannen elsker meg over alt, og vi har det veldig bra, men jeg vil ha BLOMSTER!!!!![/quote'] Jeg skjønner deg veldig godt, jeg. Etter å ha vært gift i mange år, har jeg funnet ut at det er lurest å starte ca en uke før bryllupsdagen med ørsmå hint....... Så blomster får jeg. Hadde jeg ikke fått, så hadde jeg nok blitt lei meg, jeg også. Det er lov det!
Gjest Gulltopp Skrevet 3. mai 2005 #8 Skrevet 3. mai 2005 Skal vurdere å tilgi han i løpet av dagen, men noe kos blir det ikke på en stund nei. Eh jo, du er slem... :-? Han ble jo oppriktig lei seg, hva mer kan du forlange? Jeg vet at mannen elsker meg over alt, og vi har det veldig bra, men jeg vil ha BLOMSTER!!!!! Så kjøp deg blomster.
Mrs. K Skrevet 3. mai 2005 #9 Skrevet 3. mai 2005 Jeg skjønner ikke helt det med at det er mannen som skal huske dagen, og mannen som skal kjøpe blomster. Hvorfor kjøpte du ikke blomster til ham? Hilsen Trille som kjøper blomster til sin mann på "våre dager"
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #10 Skrevet 3. mai 2005 Blir vel ikke helt det samme å kjøpe de blomstene selv da. Selv om man er mann er det lov å anstrenge seg for å vise sin kjære at de blir satt pris på. Dette handler ikke om likestilling, for jeg liker å vise min mann at jeg setter pris på han, og da er det ikke mye forlangt å få litt omtanke tilbake. Er gift med verdens flotteste mann, men i dag er han en dust.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #11 Skrevet 3. mai 2005 Voks opp da damen! Menn glemmer fort slike dager. Derfor sørger jeg for at min ikke har sjans til å glemme det ved å minne han på det, enten ved å si "i morgen må du huske" eller ved å gi han en gave tidlig på dagen (før butikkene stenger slik at han kan storme ut å kjøpe blomster). Og, det gjør meg ingenting om han må minnes på dager og datoer,for han gjør så mye annet for å vise han setter pris på meg. Vi damer har lett for å henge oss så opp i ting som er "feil" etter vårt hode at vi glemmer å se og sette pris på alt som er strålende.
Mrs. K Skrevet 3. mai 2005 #12 Skrevet 3. mai 2005 Blir vel ikke helt det samme å kjøpe de blomstene selv da. Selv om man er mann er det lov å anstrenge seg for å vise sin kjære at de blir satt pris på. Dette handler ikke om likestilling' date=' for jeg liker å vise min mann at jeg setter pris på han, og da er det ikke mye forlangt å få litt omtanke tilbake. Er gift med verdens flotteste mann, men i dag er han en dust.[/quote'] Du er gift med Verdens flotteste mann. Han gir deg sikkert mange "blomster" i hverdagen. Det var det bryluppet da. Når skal vi kvinner lære at den dag betyr mest for oss og ikke for resten av verden. Først vil vi ha at han skal fri til oss. Så planlegger vi bryllup i laaaang til, bruker oseaner av penger og gnåler om dagen i ett. Når vi så endelig har fått ham til alters så fortsetter vi gudhjelpemeg gnålinga om den ene dagen i åresvis og forventer at han skal leve på den sånn som vi gjør. Glem det, jenter! Det er ikke bryllupsdagen som er viktigst for mannen. Hilsen Trille
Gjest Gulltopp Skrevet 3. mai 2005 #13 Skrevet 3. mai 2005 Selv om man er mann er det lov å anstrenge seg for å vise sin kjære at de blir satt pris på. Ja, men du sier jo faktisk at han elsker deg over alt og at dere har det veldig bra, da viser han jo at han setter pris på deg! Ikke misforstå, selvsagt er det koselig med blomster og gaver, men jeg synes ikke det er grunn til å furte om han glemmer det en gang eller to, spesielt ikke når forholdet deres er så godt som det er.
Laila Skrevet 3. mai 2005 #14 Skrevet 3. mai 2005 Jeg ville nok tenkt "typisk menn",så ville jeg nok flirt av det. Så lenge hverdagen er så bra som den er med ham,så er det det som er viktigst. Og om hverdagen ikke er bra,så er det ikke blomster som er viktigst da heller. Kanskje det ikke er rett av meg,men jeg mener det ikke er en problemstilling.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #15 Skrevet 3. mai 2005 Glemte bryllupsdagen jeg også - og jeg er dame.... Kom ikke på det før en i slekten ringte og gratulerte. So what? Ingen som døde av det....
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #16 Skrevet 3. mai 2005 Ja jeg vet det er barnslig å bli sur, men jeg hadde da planlagt en overraskelse til han jeg ( når vi skulle legge oss ). Er slettes ikke langsur, så det begynner å gå over. Dessuten er KG en fin ventil for å få ut litt frustrasjon. Må legge til at jeg slettes ikke dro han til alters, det var han som fridde, og han planla bryllup på lik linje med meg, jeg er ingen bridezilla. Nå logger jeg av for jeg skal bruke lunsjpausa til å ut å kjøpe meg blomster!!!
Gjest Hilde K S Skrevet 3. mai 2005 #17 Skrevet 3. mai 2005 Du må være litt strategisk. Min mann glemmer aldri noen dager fordi at jeg minner ham på dem!
sixx Skrevet 3. mai 2005 #18 Skrevet 3. mai 2005 Det er 364 dager ellers i året som jeg ville lagt langt mer vekt på.
Gjest Hilde K S Skrevet 3. mai 2005 #19 Skrevet 3. mai 2005 Det er 364 dager ellers i året som jeg ville lagt langt mer vekt på. De dagene driter jeg da i. Da har jeg nok med å være sur på ham for et eller annet.
LilleBille Skrevet 3. mai 2005 #20 Skrevet 3. mai 2005 Kjøpte du blomster til ham? Hvis ikke har du vel ikke noe å være skuffet over. Hvorfor er det hans "ansvar" å "feire" deg på sånne dager - burde ikke det være like mye du som viser at du setter pris på ham?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå