Gå til innhold

Feite damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha vært innom forumet en stund, så ser jeg at jeg ikke er den eneste... det finnes til og med damer som trives som store og vakre kan jeg se, men jeg vil likevel dele min historie, om det så kan kalles. Jeg har siden tidlig i tenårene vært utelukkende tiltrukket overvektige jenter... og fra den tiden var de gjerne noen kilo ekstra til ganske tjukke. Med årene har jeg blir jeg mer tiltrukket større og større damer, og de jeg har vært sammen med har alle vært minst 100 kg. Det er vanskelig å beskrive hva som er så tiltrekkende, men det går virkelig fra topp til tå. Dobbelthake, store overarmer, hengepupper, kjempestor mage og enorme rumper... det er så utrolig vakkert og godt å kose med, og når jeg ser en stor og rund dame, gjerne ansiktpen og i alderen 19-35 år, så blir jeg utrolig glad og tent.

Med årene har jeg altså kommet dit hen at jeg ikke bare liker store og frodige damer, men direkte feite, gjerne så store som mulige. Jeg blir irritert når folk snakker om slanking eller slankeoperasjoner, og tilbringer alt for mye tid på nettsider som BBW Chan. Jeg lurer nå på om jeg trenger noe hjelp, eller om jeg bare overfokuserer på dette fordi jeg ikke har ei kjæreste. Personlighet betyr f.eks. mer enn selve fedmen, men jeg har en lei tendens til å overfokusere på nettopp vekten. Jeg lurer på om det er andre, for jeg vet dere er her, som kan hjelpe litt med hvordan jeg dealer med preferansen min?

Anonymkode: 84477...367

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dine tanker om helsen til disse kvinnene?

Er det aspektet underordnet tenningen din?

Anonymkode: 20ba1...3d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dine tanker om helsen til disse kvinnene?

Er det aspektet underordnet tenningen din?

Anonymkode: 20ba1...3d5

Det med helse er noe av det som bekymrer meg mest med denne preferansen min. Det er ikke sunt, og selv om de fleste klarer seg fint i ung alder, vil de få alvorlige konsekvenser på sikt. Derfor er dette noe som uroer meg ved nettopp dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har dyrket deg en fetish. Du tenner i utgangspunktet ikke på dem, så har det blitt en slags tenning av å tenne på noe du ikke tenner på, og nå blitt en oppslukthet. Samme greia for meg og, bare at det gjaldt å bli utnyttet av kvinner, ikke feite. Du burde få hjelp til å komme deg ut av det hvis du ikke klarer det selv. Det er ikke sundt for deg.

Anonymkode: b1ba0...f30

Hvordan kom du ut av denne sirkelen?

Gjest xfs367
Skrevet

Kan det hende du sliter med lavt selvbilde, og derfor ser på disse som "i din liga"? Vi tilpasser jo til en viss grad tenningsmønsteret vårt til det vi tror vi kan få.

AnonymBruker
Skrevet

Det er greit med preferanser, men det kan være en farlig side av denne preferansen din. Google "feeders". Venninnen min hadde en BMI på nesten 40, og var sammen med en mann som ønsket at hun skulle bli enda større. Så alt i forholdet deres handlet om å nære opp om fetishen hans, ergo oppmuntre henne til å overspise. Helsen til venninnen min var aldri et fokus. Det er slutt nå, og hun har gått ned i vekt, fordi hun innså hvor destruktivt forholdet var. 

Anonymkode: 1c660...d31

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, xfs367 skrev:

Kan det hende du sliter med lavt selvbilde, og derfor ser på disse som "i din liga"? Vi tilpasser jo til en viss grad tenningsmønsteret vårt til det vi tror vi kan få.

Jeg har ikke dårlig selvbilde, og har aldri slitt med det. Siden dette har pågått siden tenårene så tviler jeg på det. Jeg er 180cm og veier 72kg, greit trent og lever ganske sunt selv. Fast jobb og femårig utdanning fra universitet. 

Skrevet
6 timer siden, xfs367 skrev:

Hvorfor skal noen ha lavt selvbilde bare fordi de liker store damer? Og er stor dame synonymt med å være i  en "lavere" liga? 

Folk liker mye rart. Det er veldig fint at det er slik.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit med preferanser, men det kan være en farlig side av denne preferansen din. Google "feeders". Venninnen min hadde en BMI på nesten 40, og var sammen med en mann som ønsket at hun skulle bli enda større. Så alt i forholdet deres handlet om å nære opp om fetishen hans, ergo oppmuntre henne til å overspise. Helsen til venninnen min var aldri et fokus. Det er slutt nå, og hun har gått ned i vekt, fordi hun innså hvor destruktivt forholdet var. 

Anonymkode: 1c660...d31

En feeder kan være så mangt, som de fleste andre som har en fetisj.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...