AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Jeg er ganske fersk når det kommer til sex og jeg lurer på en ting. Er det vanlig at gutten ikke holder seg helt hard når man rir? Han blir aldri helt slapp, men holder seg ikke helt stiv heller. Jeg rir både opp og ned men og att og fram (jeg synes dette er best) Anonymkode: 0659f...bad
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 Ja er nok ganske vanlig. Ikke alle menn som blir tent av riding. Anonymkode: cfc42...357 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske fersk når det kommer til sex og jeg lurer på en ting. Er det vanlig at gutten ikke holder seg helt hard når man rir? Han blir aldri helt slapp, men holder seg ikke helt stiv heller. Jeg rir både opp og ned men og att og fram (jeg synes dette er best) Anonymkode: 0659f...bad Kanskje han ikke får så mye ut av det. Bare å ta en annen stilling Anonymkode: 64031...12f 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 Skjer med meg og, er vel en blanding av at jeg ikke synes det er noe interessant og at posisjonen kan tvinge litt blod ut av pikken. Anonymkode: 1d093...c77 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #5 Skrevet 24. juni 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske fersk når det kommer til sex og jeg lurer på en ting. Er det vanlig at gutten ikke holder seg helt hard når man rir? Han blir aldri helt slapp, men holder seg ikke helt stiv heller. Jeg rir både opp og ned men og att og fram (jeg synes dette er best) Anonymkode: 0659f...bad Ingen fasitsvar på sex. Du skriver at du liker best "att og fram". Den måtes fungerer godt for mannen også. Sett deg helt nedpå pikken, gni deg frem og tilbake mens du kniper innimellom.....etterhvert skal du se orgasmen kommer. Jeg elsker den måten! Spesielt med litt klapps og ris på rumpa mens jeg rir....kysse....kline....kjenne han holde i hoftene. Etter jeg lærte å ri kommer jeg ganske raskt 🙂 Før han! Noen ganger likt. Anonymkode: 1b2dc...da1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #6 Skrevet 24. juni 2019 Jeg har hatt et litt ambivalent forhold til den att&fram-greia. Tydelig at dama liker det, blir bra clit-action av det, men samtidig så løper jeg hele tiden risikoen at en pungkule havner i klem og da er smerten helt ubeskrivelig. Men generelt kan vi menn også få fluer på tankene, bli distrahert og miste litt hardhet nå og da. Det er helt naturlig og de her inne som mener at det er HELT utenkelig og at man ikke er ekte mann om det skjer, de er enten 13 år gamle keyboard warriors eller emosjonellt umodne (dvs ikke har utviket evnen til å se seg selv i en større kontekst). Jeg peisa på som en duracell-kanin i mange år, men så etterhvert sluttet jeg å knulle og begynte å samspille seksuelt med en partner. Med denne utviklingen kom sex 2.0 med intense orgasmer for begge istedet for enkle tømminger. OG, en kuk som nå og da trenger en hjelpende hånd, leppe eller tunge om den ikke har fått så mye oppmerksomhet på en stund. Anonymkode: fc031...213 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #7 Skrevet 24. juni 2019 hvor lenge har du sugd på forhånd? Anonymkode: 16a16...f72
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #8 Skrevet 24. juni 2019 Finn ut hva han tenner på, også prater du om det. Feks. om han fantaserer å ta venninda de mens du ligger å sover, så sier: Skulle ønske du pulte på Frida når jeg lå å sov. At du gjorde henne gravid bak ryggen min...og at du pulte morra hennes på samme dag, og lillesøstra...osv Sånn holder du på og han vil være stiv hele veien. Anonymkode: 48f0a...f50
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #9 Skrevet 24. juni 2019 Min første eks elsket at jeg ridde han. Vi kom sammen osv. Min andre eks ble slappere når jeg ridde og fikk ikke så mye ut av det. Det sugde, for jeg elsker jo å ri. Anonymkode: 9e002...b29
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #11 Skrevet 24. juni 2019 Har aldri slitt med ereksjonen så den er like knallhard uansett stilling. Kona mi liker godt å ri meg iblant og vugger da frem og tilbake, gir nok henne mer glede enn meg da men elsker det og se henne nyte meg inni seg. Men når hun en gang bestemte seg for at hun skulle ri meg analt det var utrolig heftig når hun fikk meg inn der. Anonymkode: 2a0a2...050
Rotemor Skrevet 24. juni 2019 #12 Skrevet 24. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: hvor lenge har du sugd på forhånd? Anonymkode: 16a16...f72 Dette må du bare ignorere, Ts. Man må slett ikke suge og det har lite med ereksjonens holdbarhet å gjøre 🙄 Jeg har oppleve med flere at de mister blod i penis i den situasjonen. Erfaringsvis er det de mest visuelle mennene som tenner på ridning. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #13 Skrevet 24. juni 2019 Akkurat nå, Rotemor skrev: Dette må du bare ignorere, Ts. Man må slett ikke suge og det har lite med ereksjonens holdbarhet å gjøre 🙄 Jeg har oppleve med flere at de mister blod i penis i den situasjonen. Erfaringsvis er det de mest visuelle mennene som tenner på ridning. du bommer nok der. Du trenger mer erfaring. Anonymkode: 16a16...f72
Rotemor Skrevet 24. juni 2019 #14 Skrevet 24. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: du bommer nok der. Du trenger mer erfaring. Anonymkode: 16a16...f72 Bommer på hva? Mer erfaring i hva?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #15 Skrevet 24. juni 2019 Akkurat nå, Rotemor skrev: Bommer på hva? Mer erfaring i hva? Å ri vs suging Anonymkode: 16a16...f72 1
Rotemor Skrevet 24. juni 2019 #16 Skrevet 24. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ri vs suging Anonymkode: 16a16...f72 Slutt og tull. Kvinner skal ikke presses til å suge detsom de ikke ønsker. Det er ikke en forutsetning for sex. Dersom du får anledning til å ha sex med en ekte person så vil du også oppdage at det ikke alltid passer. 4
MuffinStud Skrevet 24. juni 2019 #17 Skrevet 24. juni 2019 Be han om å prøve cockring. Fåes i de fleste sexleketøybutikker.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #18 Skrevet 24. juni 2019 4 minutter siden, Rotemor skrev: Slutt og tull. Kvinner skal ikke presses til å suge detsom de ikke ønsker. Det er ikke en forutsetning for sex. Dersom du får anledning til å ha sex med en ekte person så vil du også oppdage at det ikke alltid passer. her handler det ikke om å presse, men å få den til å være stiv over lengre tid. Dermed vil ride opplevelsen bli helt annerledes. Anonymkode: 16a16...f72 1
Rotemor Skrevet 24. juni 2019 #19 Skrevet 24. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: her handler det ikke om å presse, men å få den til å være stiv over lengre tid. Dermed vil ride opplevelsen bli helt annerledes. Anonymkode: 16a16...f72 Det er fint at du er åpen om dine utfordringer med ereksjon. At kvinnen suger på forhånd løser kanskje dine problemer, men er ikke et møst for menn flest og ikke et ønske hos alle.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #20 Skrevet 24. juni 2019 Dette er nok individuelt. Min partner kommer i løpet av 1 minutt når jeg rir, mens andre har ikke kommet av det. Akkurat som at noen stillinger er bedre for oss kvinner, enn andre stillinger er. Anonymkode: 95df3...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå