Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit å prøve sko i en butikk, mens man vet at man skal kjøpe de på nett men bare må finne størrelsen? Noen som har gjort dette og hvordan gikk du fram?

Anonymkode: 92151...9b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit. Man er ikke tvunget til å kjøpe selv om man prøver. Jeg ville kanskje sagt at jeg syntes ikke de var så gode som jeg håpet, eller at jeg skal tenke litt på det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig! Du trenger jo ikke si at du skal kjøpe på nett.

Anonymkode: 1523c...1e7

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, så klart, er bare å si du ikke likte dem om de spør 😊

AnonymBruker
Skrevet

Man prøver jo bare sko som vanlig, jeg prøver jo masse sko hele tiden uten å kjøpe dem, det gjør folk hele tiden.

Anonymkode: b8d65...d42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er greit. Men man bør huske på at butikkene forsvinner om kundene ikke kjøper varer derfra. 

Anonymkode: 8a41c...267

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Om alle gjør som dere, så er det snart ikke flere fysiske butikker igjen. Ingen tjener penger på å stille ut sko. 

Anonymkode: 94297...65e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ja klart du kan prøve uten å kjøpe :) 

Men gjør alle slik, så er by-sentrums butikkene og kjøpesenterene snart døde. Det er jo den veien det går, da vi alle kjøper mer og mer på nett, men vi bør være bevist tanken at det er grunnen for at butikkene må legge ned.

Anonymkode: 532be...ef5

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja klart du kan prøve uten å kjøpe.
Men gjør alle slik, så er by-sentrums butikkene og kjøpesentrene snart døde. Det er jo den veien det går, da vi alle kjøper mer og mer på nett, men vi bør være bevisst tanken at det er grunnen for at butikkene må legge ned.

Som du skriver, dette Anonymkode: 532be...ef5

Som du skriver, dette er døden for de tradisjonelle butikkene.
Jeg tipper at det i stedet vil dukke opp utstillingsrom der du kan få veiledning og prøve varer for f. eks. 5 kr minuttet, samt evt. bestille for levering til nettpriser. 

Skrevet

Jeg syns det er en uting, rett og slett skammelig og ufint

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...