AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Jeg sendte venninne som har flyttet melding og gratulerte med dagen. Hun ble glad og sa tusen takk, spurte hvordan livet var. Svarte kort på det, hun sa noe til det. Så spurte jeg henne hvordan livet var om dagen. Hun leste meldingen men gadd ikke svare på den. Det ble jeg litt sur for.men men. Samme dag dukker det opp i fb-feeden min en gratulasjon til henne fra en fyr. Hun svarer og de utveksler litt informasjon. Der skriver hun at hun skal gifte seg i sommer!! Wtf, da ble jeg iallfall sur! Hun kunne da for pokker tatt seg bryet meg å fortelle meg det da jeg tok kontakt! Vi var masse sammen før, til begge flyttet for tre år siden. Jeg er ikke sur for at jeg ikke er bedt altså. Nesten litt lettet for å slippet styret. Men hun kunne da fortalt meg noe så viktig! Hadde dere også blitt litt sure? Anonymkode: 5e718...b69 1
Gjest Juks Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 Du har blitt ghostet av din venninne. Høres ut som om at hun har gått videre i livet uten deg. Dessverre. Men sånn skjer hele tiden i vennskap. Tror vi alle har opplevd det. Opp med hodet, ingenting å være sur for 😊
Ananas. Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 Antagelig ikke, og om det var jeg som var brud så hadde jeg vel egentlig ikke tenkt at bryllupet mitt var interessant for andre enn dem som var invitert heller. Jeg er i alle fall av typen som er litt.. tilbakeholden med ting jeg deler med andre. Ikke fordi jeg er sjenert, ikke vil de skal vite e.l., men rett og slett fordi jeg tenker at «større» ting i mitt liv ikke nødvendigvis er så interessant for andre - som bryllup, som jo egentlig bare er en hyggelig sammenkomst som varer en dag. Jeg kunne fort gjort det samme som din venninne, ikke fordi jeg ikke «gadd» å si noe, men fordi jeg ikke tenkte på å si noe. 10
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #5 Skrevet 24. juni 2019 4 minutter siden, Ananas. skrev: Antagelig ikke, og om det var jeg som var brud så hadde jeg vel egentlig ikke tenkt at bryllupet mitt var interessant for andre enn dem som var invitert heller. Jeg er i alle fall av typen som er litt.. tilbakeholden med ting jeg deler med andre. Ikke fordi jeg er sjenert, ikke vil de skal vite e.l., men rett og slett fordi jeg tenker at «større» ting i mitt liv ikke nødvendigvis er så interessant for andre - som bryllup, som jo egentlig bare er en hyggelig sammenkomst som varer en dag. Jeg kunne fort gjort det samme som din venninne, ikke fordi jeg ikke «gadd» å si noe, men fordi jeg ikke tenkte på å si noe. Øøh. Men jeg spurte hva som skjer i livet om dagen. Selvfølgelig er det interessant å få vite at hun skal gifte seg! Og hun ble så glad for bursdagshilsen. Herregud, folk ass! Anonymkode: 5e718...b69 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #6 Skrevet 24. juni 2019 11 minutter siden, Juks skrev: Du har blitt ghostet av din venninne. Høres ut som om at hun har gått videre i livet uten deg. Dessverre. Men sånn skjer hele tiden i vennskap. Tror vi alle har opplevd det. Opp med hodet, ingenting å være sur for 😊 Ingenting å være sur for at en av mine beste venner ghoster meg? JO! Anonymkode: 5e718...b69 5
Gjest Juks Skrevet 24. juni 2019 #7 Skrevet 24. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingenting å være sur for at en av mine beste venner ghoster meg? JO! Anonymkode: 5e718...b69 Javell, så bli det da. Men hva oppnår du med det? Ingenting. Bortsett fra en sur venninne også. Hun valgte å ikke fortelle sin beste venninne om bryllupet sitt. Realiteten er brutal, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #8 Skrevet 24. juni 2019 Fikk forresten en intetsigende snap av en markblomst noen dager etterpå. Den gadd jeg ikke svare på, gitt! Anonymkode: 5e718...b69
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #9 Skrevet 24. juni 2019 Akkurat nå, Juks skrev: Javell, så bli det da. Men hva oppnår du med det? Ingenting. Bortsett fra en sur venninne også. Hun valgte å ikke fortelle sin beste venninne om bryllupet sitt. Realiteten er brutal, dessverre. Hvis det har blitt SÅ lett å bare drite i venner, så er det jaggu meg noe veldig galt i verden. Anonymkode: 5e718...b69 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #10 Skrevet 24. juni 2019 Kan du ha gjort eller sagt noe som gjør at dette skjer? Jeg har fader ut en av mine "beste venninner" etter at hun ikke gadd å komme i bursdagen min, knapt nok gidder å ta kontakt (og da er det bare når det passer hu), og gadd heller ikke å spørre meg åssen det går med meg etter dødsfall i familien. Men jeg vet hun anser meg som en av sine bedre venninner.. Anonymkode: 8fbb6...3b6 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #11 Skrevet 24. juni 2019 Slik som du reagerer, forstår jeg at hun ikke ønsker å være din venninne 😊 Du har ikke krav på verken svar eller informasjon. Den deler hun med dei ho ønsker. Anonymkode: 52b62...c00 10
Sokkar Skrevet 24. juni 2019 #12 Skrevet 24. juni 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting å være sur for at en av mine beste venner ghoster meg? JO! Anonymkode: 5e718...b69 Er du hennes bestevenninne, når du ikke er forlover, ikke er invitert i bryllupet og ikke får svar når dere skriver sammen.....? Noen vennskap går bare en veg. 16
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #13 Skrevet 24. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ha gjort eller sagt noe som gjør at dette skjer? Jeg har fader ut en av mine "beste venninner" etter at hun ikke gadd å komme i bursdagen min, knapt nok gidder å ta kontakt (og da er det bare når det passer hu), og gadd heller ikke å spørre meg åssen det går med meg etter dødsfall i familien. Men jeg vet hun anser meg som en av sine bedre venninner.. Anonymkode: 8fbb6...3b6 Nei, det er absolutt INGEN grunn til det! Anonymkode: 5e718...b69
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #14 Skrevet 24. juni 2019 Akkurat nå, Sokkar skrev: Er du hennes bestevenninne, når du ikke er forlover, ikke er invitert i bryllupet og ikke får svar når dere skriver sammen.....? Noen vennskap går bare en veg. Ikke beste venninne. Men en av de beste venninner på plassen vi bodde noen år. Vi syntes begge det var trist at våre veier skiltes men klar på at vi måtte holde kontakt. Og det har vi gjort sporadisk. Anonymkode: 5e718...b69 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #15 Skrevet 24. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik som du reagerer, forstår jeg at hun ikke ønsker å være din venninne 😊 Du har ikke krav på verken svar eller informasjon. Den deler hun med dei ho ønsker. Anonymkode: 52b62...c00 Det måtte jo komme et sånt svar. Det er tross alt KG dette her. 🙄 Anonymkode: 5e718...b69 7
pautina Skrevet 24. juni 2019 #16 Skrevet 24. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk forresten en intetsigende snap av en markblomst noen dager etterpå. Den gadd jeg ikke svare på, gitt! Anonymkode: 5e718...b69 Det kan jo være et forsøk på forsiktig kontakt hvis hun sto midt oppi ett eller annet du ikke vet av tanker og kanskje selv også etterpå følte at hun hadde vært litt kort? 2
Gjest Juks Skrevet 24. juni 2019 #17 Skrevet 24. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det har blitt SÅ lett å bare drite i venner, så er det jaggu meg noe veldig galt i verden. Anonymkode: 5e718...b69 Jeg skjønner dette er surt. Men det høres jo ut som om at du har mistet betydning for henne. Det er dårlig gjort, ja, og jeg skjønner du kan være lei deg. Men du oppnår ingenting med å bli sur. Ta kontakt med henne, hør hva det står i. Kun hun som kan svare deg. Men jeg sier det igjen, dette er normalt når vennskap brytes opp pga avstand.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #18 Skrevet 24. juni 2019 Akkurat nå, pautina skrev: Det kan jo være et forsøk på forsiktig kontakt hvis hun sto midt oppi ett eller annet du ikke vet av tanker og kanskje selv også etterpå følte at hun hadde vært litt kort? Hehehe nei tviler på den forklaringen ass. Anonymkode: 5e718...b69
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #19 Skrevet 24. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det har blitt SÅ lett å bare drite i venner, så er det jaggu meg noe veldig galt i verden. Anonymkode: 5e718...b69 I stedet for å være bitter her på KG kan du jo heller sende henne en melding å ta opp alt du lurer på. Slik er livet, man sklir fra hverandre. Å fase ut andre er veldig vanlig, hvertfall når man flytter å det blir avstander som gjør det vanskeligere i møtes. Også møter man nye mennesker som tar over i stedet. Det er jo også begrenset hvor mange man klarer å være "venner" med, ikke er det sikkert hun ser på deg som en venn heller. Mange misforstår nok der. Kom deg videre... 🙂 Eller lett ditt hjerte med en melding der du setter ord på alt du vil. Anonymkode: 52ba6...dce 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #20 Skrevet 24. juni 2019 Akkurat nå, Juks skrev: Jeg skjønner dette er surt. Men det høres jo ut som om at du har mistet betydning for henne. Det er dårlig gjort, ja, og jeg skjønner du kan være lei deg. Men du oppnår ingenting med å bli sur. Ta kontakt med henne, hør hva det står i. Kun hun som kan svare deg. Men jeg sier det igjen, dette er normalt når vennskap brytes opp pga avstand. Så jeg skal ta kontakt med henne og høre hvorfor hun ikke fortalte meg noe som ramlet over feeden min på fb? Det er jo dramatendenser da. Bedre å ta hintet vel og gi f selv? Anonymkode: 5e718...b69 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå