AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Pakker dere klærne inn i plast før dere pakker i eske? Hvor får man tak i plast? Virker plastposer teit? Mvh førstegangsselger 😅 Anonymkode: cfac2...e48
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 Plastposer før det puttes i eske så enkelt som mulig Anonymkode: 78304...57b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 Bruker en vanlig plastpose også pleier jeg å tykkere liggende. Når jeg kjøper klær på nettet så sparer jeg på posene fra dem. XXL og Zalando f.eks. Anonymkode: d8053...e3b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 For små ting har jeg boblekonvolutter jeg kjøpte superbillig på aliexpress. En i CD-størrelse, og en mer avlang. For kjoler og jakker bruker jeg plasten en pleier å få rundt klær fra nettbutikker, eller en lys bærepose som kan skrives på. Sparer også på pappesker uten logoer, så hender jeg bruker dem til klær, men helst til andre ting. Anonymkode: 1260c...939
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #5 Skrevet 26. juni 2019 På 24.6.2019 den 18.04, AnonymBruker skrev: Pakker dere klærne inn i plast før dere pakker i eske? Hvor får man tak i plast? Virker plastposer teit? Mvh førstegangsselger 😅 Anonymkode: cfac2...e48 Tar vare på bobleplastposer og annen embalasje jeg får sendt varerer i og gjenbruker. Men er det kjær som kan flates ut og dermed sendes billigete som brev fordi de er under cm grensene til posten, så tar jeg litt papp og legger rund før jeg tar brødpose eller annen pose utenpå. Men klipp hull i plastposer eller blåser posene seg opp, og overskrider alle cm målene til posten. Noen ganger bruker jeg stor papirkonvolutt, andre ganger pakker jeg inn. Gjenbruk av embalasje er stikkordet. Anonymkode: ceb28...225
Lita_go Skrevet 26. juni 2019 #6 Skrevet 26. juni 2019 Pakker inn i zip-lock pose fra IKEA samt pakkepapir (brunt papir som selges på posten)😊 Bruker ikke esker etc, lar kjøper velge samt betale for frakt så som regel er det billigste alternativ som brevpost😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå