Gå til innhold

Dere kvinner som har vært utro

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har det vært slik at dere har vært utro med en mann som har mindre penis enn kjæresten? Går det an å være utro mot en som har stor penis? 

Anonymkode: 53aa7...414

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan love deg at penisstørrelsen ikke har spilt noen som helst rolle i mitt valg. Det sitter i hodet og følelseslivet. 

Min mann har god størrelse på utstyret, men det betyr ikke alt. 

Anonymkode: 73ea6...bcf

• Liker 6
Gjest Warrior
Skrevet

Tror du kvinner er utro pga penis størrelsen?🤣

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg var utro med hadde mye lengre, men mye tynnere penis enn min daværende kjæreste. Penisen til min daværende kjæreste var helt perfekt, den var tykk og rundt 12-13 cm lang. 

Anonymkode: bafa8...689

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er ikke utro.

Anonymkode: ded37...782

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det vært slik at dere har vært utro med en mann som har mindre penis enn kjæresten? Går det an å være utro mot en som har stor penis? 

Jeg fant meg en kvinne, så ja, man kan være utro med en som har mindre penis enn kjæresten.

Det er vanskelig å bedømme hvor stor penis noen har før man er utro, så jeg vil tro det er andre ting enn penisstørrelsen som gjør utslaget. 

Anonymkode: ad2ad...60f

• Liker 2
Skrevet

Flere år tilbake datet jeg uvitende ei dame som hadde en kjæreste med godt større penis. De fleste kvinner bryr seg ikke om størrelsen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klart det er penisen de er utro mot. Kvinner er ikke sammen med mannen. Penis- og lommeboka sin tykkelse er alltid årsaken til utroskap. Hysterisk morsomt.

23/18 over og ut.

Anonymkode: 5e923...662

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sphere skrev:

Flere år tilbake datet jeg uvitende ei dame som hadde en kjæreste med godt større penis. De fleste kvinner bryr seg ikke om størrelsen.

Enda en eks? Enda et eksempel på fornektelse? Er savnet etter noe større årsaken til et oppkomme av ekser? 

Lurer egentlig ikke på hvorfor jeg har få ekser. De få forholdene jeg har hatt har vart lenge.

Hvorfor har noen så mange ekser? En stor limtube har ofte mer lim.

For min del sier jeg bare:

23/18 over og ut.

AnonymBruker
Skrevet

Var med en med mindre men så byttet jeg til en som var større (fant ikke ut før det var for sent) 

23/18

Anonymkode: 5adba...e8e

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var med en med mindre men så byttet jeg til en som var større (fant ikke ut før det var for sent) 

23/18

Anonymkode: 5adba...e8e

Sjekk denne du. 😉

Ikke meg.

23/18 over og ut.

Gjest Warrior
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er ikke utro.

Anonymkode: ded37...782

Ikke dum deg ut da.

Skrevet (endret)

Lurt å lese gjennom skikkelig før man kommenterer. En date. Ikke en eks. Vi endte selvsagt ikke opp sammen. Hun var jo allerede sammen med noen...

Edit: Glemte siteringen.

Endret av Sphere
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg var utro med hadde mye lengre, men mye tynnere penis enn min daværende kjæreste. Penisen til min daværende kjæreste var helt perfekt, den var tykk og rundt 12-13 cm lang. 

Anonymkode: bafa8...689

Så det ble bare den ene gangen ettersom du fant ut at flørten hadde et dårligere verktøy, altså tynnere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...