Gjest audi2 Skrevet 3. mai 2005 #1 Skrevet 3. mai 2005 Min samboer ønsker ofte bare og ligge på ryggen og ikke prøve andre stillinger. Jeg har fosøkt og si at vi bør prøve og ha sex andre plasser i huset som før,men det er alltid for kaldt( varmer opp,men det hjelper ikke). Hun vil ikke ta på penis eller kjærtegne meg på annet vis som et forspill. Jeg stryke forsiktig slik hun liker det,men jeg får ikke noe tilbake. Det er ekkelt for henne med slikk og sug. Sier at hun aldri har onanert. Jeg må alltid ta iniativ til sex. Leketøy er ikke noe som hun heller liker. Det skal gå fort for det er best. Hva i allverden er dette for en dame. Rådvill! :veldigsur:
Gjest seroxata Skrevet 3. mai 2005 #2 Skrevet 3. mai 2005 har egentlig ikke noe svar til deg dessverre:( Men høres ut som en kjip situasjon! HAr hun vært slik hele tiden? Kan det hende hun er sjenert? Jeg var veldig usikker før, når det kom til å være på toppen, og da ble jeg liggende stiv... Kan ikke ha noe med det å gjøre? Det kan være så mange grunner til at hun er som hun er.....kan jo være hun bare er veldig sjenert også? eller har vært utsatt for en kjip opplevelse? Går det ann å snakke med henne om sex?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #3 Skrevet 3. mai 2005 Kanskje du må spør henne rett ut hva hun har lyst til. Noe må hun da ha lyst til? Virker som om hun er litt knytt, ja. Har hun komplekser for kroppen sin? Virker som om hun ikke er så glad i sex, siden hun vil at det skal gå fort over? Får hun orgasmer? Kanskje hun tar initiativet en gang dersom du lar det gå en stund uten at du "maser"? Har egentlig ikke noe råd, men det virker som om hun ikke er så fortrolig med sin seksualitet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå