AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Jeg har fullført videregående opplæring fra India. Jeg vil studere mer som å gjøre bachelorgraden min. Jeg vet ikke veien her i Norge. noen forslag.. Jeg er interessant i vitenskapsstrømmen . Av yrke er jeg en profesjonell lærer. Takk på forhånd Anonymkode: a5923...b8b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fullført videregående opplæring fra India. Jeg vil studere mer som å gjøre bachelorgraden min. Jeg vet ikke veien her i Norge. noen forslag.. Jeg er interessant i vitenskapsstrømmen . Av yrke er jeg en profesjonell lærer. Takk på forhånd Anonymkode: a5923...b8b Et forslag: norsken din må forbedres. Anonymkode: 787d8...f8b 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 Jeg synes norsken din er bra jeg, til å være 'International student ". En del studier går også på engelsk. Du søker gjennom Samordnet Opptak. Søknadsfristen er 15 april. Noen privatskoler har andre søknadsfrister. Vær obs på at de fleste privatskoler koster en del. Du kan gjerne ta kontakt med en studieveileder på ett universitet eller høyskole for å få hjelp til å fylle ut skjema, få svar på spørsmål etc. Anonymkode: 2f112...e08 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 Du må: - oversette din vitnemål fra videregående fra India til Norsk eller Engelsk - tar en TOEFL test eller lignende. - du må ha norsprøve B2 i alle deler, eller Bergenstest bestått Etter det, begynn å lese mye om alle de ulike utdanningen som finnes i Norge, til at du finnes den du liker mest. Søk gjennom Samordna opptak. Hilsen, en som har vært på samme situasjon . Anonymkode: d5e31...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå