Gå til innhold

Baderomsrenovering.

sixx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

:o

Oi oi. Det var da "billig". Tør ikke tenke på hva noe slikt hadde kostet her hjemme.

Minibar på badet.. hihi. :ler: Ikke verst. Hadde ikke hatt noe imot å kose meg i det boblebadet der med noe kaldt å drikke.

Lurer på hvordan det er mulig jeg, at det er så mye billigere i Sverige enn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det er mulig jeg' date=' at det er så mye billigere i Sverige enn her?[/quote']

Det er fordi baderomsrenovering er så overpriset her i landet at det nesten ikke er til å begripe at det godtas av kundene. :o

Men det har nok festet seg et inntrykk blant "folk flest" at bad er dyrt....så da er det sånn.

Å betale nærmere kr. 150.000,- for å renovere et bad på 4 m2 er galematias. :sinna:

(Usj så det irriterer meg at folk blir lurt sånn....ja...jeg mener faktisk at det er rent lureri. Er glad for at vi slipper å få de utgiftene iallefall. Når den tid kommer...og vi er ferdige med våre to bad...så skal jeg legge ut info om pris her).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi baderomsrenovering er så overpriset her i landet at det nesten ikke er til å begripe at det godtas av kundene. :o

Men det har nok festet seg et inntrykk blant "folk flest" at bad er dyrt....så da er det sånn.

Å betale nærmere kr. 150.000,- for å renovere et bad på 4 m2 er galematias. :sinna:

(Usj så det irriterer meg at folk blir lurt sånn....ja...jeg mener faktisk at det er rent lureri. Er glad for at vi slipper å få de utgiftene iallefall. Når den tid kommer...og vi er ferdige med våre to bad...så skal jeg legge ut info om pris her).

:)

Er det fordi dere skal gjøre mye selv dere slipper billigere unna, eller har du noen råd å komme med?

Siden det er så mye billigere i Sverige hadde det kanskje lønnet seg å hente hit noen svensker? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fordi dere skal gjøre mye selv dere slipper billigere unna, eller har du noen råd å komme med?

Siden det er så mye billigere i Sverige hadde det kanskje lønnet seg å hente hit noen svensker? :wink:

Ja...skal gjøre alt utenom membranen på gulvet til badet i 2. etg. selv. Og vi får alt til grossistpris...utenom flisene...der får vi "bare" 40-50% avslag på butikkprisen. Vi er heldige vi...det skulle ikke forundre meg om vi sparer 90% i forhold til en "vanlig" kunde. :)

Allikevel blir jeg så irritert.,..for jeg mener at folk blir lurt.

:sinna:

Bare spør hvis du lurer på noe...enten kan jeg svare deg selv...eller jeg spør en som kan svare. :)

Litt av problemet med å hente arbeidskraft fra andre land for å gjøre jobb på bad...er at det må være en ansvarlig som går god for den jobben de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi gjorde altså jobben selv, og da var det lov å legge membran selv. Ikke lov nå lengre!!!

Badet er 6 m2, med toalett innfelt i veggen, 90 cm servant m skap, dusj/badekar.

Støpt murgulv ca 3000 kr

Memran ca 2000 kr

Innrednin 3000 kr

gulv og veggfliser 12000 kr

granpanel tak 500 kr

badekar og dusj 2000 kr

toalett 5000 kr

diverse 2000 kr

sum ca 29500 kr

Badet er fint, lyst og lett å holde rent.

Jeg forstår ikke helt hvorfor man skal svi av over 30000 kr på skap fra merkeleverandører, de går jo av moten etter max 5 år alikevel.

Da er det gøy å kunne bytte den billige innredningen uten å få dårlig samvittighet pga lommeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gjorde altså jobben selv, og da var det lov å legge membran selv. Ikke lov nå lengre!!!

Jo smøremembran kan man legge selv. :)

Vi skal lage "servantskap" av en gammel skjenk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...