Montezuma Skrevet 30. august 2002 #1 Del Skrevet 30. august 2002 Er det noen som kan det diktet som er så fint å skrive ved siden av barnets håndavtrykk? Trenger det fort, for jeg passer naboen i dag, og vi lager overraskelse til mamman og pappan. tusen takk! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #2 Del Skrevet 30. august 2002 Er det dette du tenker på? Det hender du blir lei deg fordi jeg er så liten. Jeg setter avtrykk alle steder og gjør deg ganske sliten. Men hver dag blir jeg større, ja en dag blir jeg stor. Og alle mine avtrykk blir bare svake spor. Her er mitt første avtrykk, så du kan huske og forstå, hvor søte hender jeg hadde den gangen de var små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rampoline Skrevet 30. august 2002 #3 Del Skrevet 30. august 2002 Ooops, jeg var visst ikke pålogget, jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 31. august 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 31. august 2002 Jaaaaa, tusen takk! :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå