AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Hei! Er litt oppgitt her, fordi jeg mener at når man leier ut en bolig så sier man litt fra seg den retten i å gjøre hva man vil når man vil. De som vi leier hos tar ikke hensyn i det hele tatt, vi har en liten baby og de driver å tramper og hopper på gulvet til alle døgnets tider. Og ungene skriker. Det er utrolig slitsomt for oss som prøver å få en baby til å sove, og vi kan ofte høre alt de sier, det virker veldig dårlig isolert🙄 det er ikke det at de ikke skal få leve der oppe,men det er mulig å gå normalt istedenfor å hoppe bortover gulvet, og ikke hyle og krangle så vi hører det. Anonymkode: 93f49...c29
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 Her har dere dessverre ikke så mye dere skulle ha sagt. Dere kan ikke be de være stille i sitt eget hus. De er vel også klar over at dere har baby også, ergo de gir faen så lenge husleia kommer inn. Føler med dere. Jeg bodde sånn i ca ett år. Høylydte krangler med tenåringsjenta i huset som hørtes i hele leiligheten, samt en noe yngre jente som stod og hoppet på samme punkt over hodet på meg i stua mi. Aldri mer Anonymkode: 7a708...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 Beklager, men sånn er det. De bor i sin egen leilighet og må ikke ta hensyn til dere. Men så finnes det andre som lærer barna sine å ikke trampe, Ikke hoppe eller løpe inne. Jeg er en av dem. Har selv bodd under en familie som bråka døgnet rundt og sånn skulle ikke jeg bli. Anonymkode: b033f...55c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har dere dessverre ikke så mye dere skulle ha sagt. Dere kan ikke be de være stille i sitt eget hus. De er vel også klar over at dere har baby også, ergo de gir faen så lenge husleia kommer inn. Føler med dere. Jeg bodde sånn i ca ett år. Høylydte krangler med tenåringsjenta i huset som hørtes i hele leiligheten, samt en noe yngre jente som stod og hoppet på samme punkt over hodet på meg i stua mi. Aldri mer Anonymkode: 7a708...ebe Vi skal heldigvis snart flytte,så vi får bare holde ut litt mer😅 er vel sann det er når man leier, veldig hips om haps hvordan det er. Anonymkode: 93f49...c29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå