AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Hva har dere best erfaring med. Parasoll eller uv - telt til spedbarn på sommeren? Anonymkode: 4c40f...522
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 Til spedbarn? De har jeg holdt mest mulig i skyggen, så da har ikke telt vært nødvendig. Blir fort varmt i disse teltene også. Litt større babyer er en parasoll like greit, mer luftig. Tynne klær og solhatt. Anonymkode: 8c17a...4d5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 Men begge deler gir skygge. Tenker å ha med på stranda i sommer. Hva er mest praktisk og blir brukt mest og lengst tenker jeg på ☺️ Har en unge på et halvt år. Anonymkode: 4c40f...522
Frostrose Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 Jeg syns parasoll var veldig greit. Det er mer luftig. Kunne sitte og amme (noen UV telt blir for lave for det), og babyen kunne sove i vognen sin under parasollen. Men så foretrekker jeg skygge selv også, og babyen elsket å sitte på fanget, så da var det ingen ulemper med parasoll for oss. For de som liker best å sitte i solen selv, kan kanskje parasollen(e) komme litt i veien. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #5 Skrevet 24. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Til spedbarn? De har jeg holdt mest mulig i skyggen, så da har ikke telt vært nødvendig. Blir fort varmt i disse teltene også. Litt større babyer er en parasoll like greit, mer luftig. Tynne klær og solhatt. Anonymkode: 8c17a...4d5 Hva mener du med større babyer? Spebarn = babyer fra 0-12 måneder. Anonymkode: e7060...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå